Veel sterkte, ik hoop echt op een goede uitslag voor jullie, en hoop dat de dierenarts snel terug belt dat je niet te lang meer in spanning hoeft te zitten.
Anoniem
Geplaatst: 15-06-09 09:44
A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-07-23 18:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Tinker32
Geplaatst: 15-06-09 09:45
Ook ik duim en hoop voor je mee! Veel sterkte, en hopelijke een goede uitslag.
bloedwaarde was weer 580...en ze heeft haast geen rode bloedcellen meer....
ik heb nog gevraagd om wat bloed te geven van 1 van mijn andere honden,maar ook die bloedplaatjes zullen te snel afbreken,en dat levert weer afvalstoffen op voor haar nieren..
verder is kimmie goed,en hij zei,je moet naar de hond kijken,zolang zij zich goed voelt,ook met hoge waardes,dan is het goed,en ja,het zal uiteindelijk steeds korter "goed" gaan...
kimmie is dus helaas niet het wonderhondje waar we allemaal op hopen....
Jemig wat een vreselijk nieuws zeg. Had gehoopt op een wonder. Geniet elke dag van haar, zolang het nog kan
__Nathalie__
Geplaatst: 15-06-09 09:55
ach wat sneu zeg! Ik had echt gehoopt dat er verbetering in zat! Kleine troost is misschien dat je inmiddels al weer een paar weekjes langer kan genieten van je pupsel in kimmie toch nog een stukje zomer mee kan maken!
Prinslover
Geplaatst: 15-06-09 09:56
Wat een k.ut nieuws... . Sterkte ermee.... Vreselijk als je weet dat het toch gaat aftakelen.... waarom waarom???
FriesWytske
Geplaatst: 15-06-09 09:56
Dat nieuws wil je niet horen. Heel veel sterkte. En geniet van haar zolang ze er nog is.
Haast geen rode bloedcellen meer? Pff, wat een nieuws..
Misschien een domme vraag, maar is het probleem van de te weinig rode bloedcellen ook te verlichten dmv spoelen? en wat voor problemen kunnen ontstaan door te weinig rode bloedcellen? Ik ben een leek wat betreft dit soort dingen
Veel sterkte!
Loody
Geplaatst: 15-06-09 10:02
knuffel voor jou en Kimmie.. Kimmie is nog steeds een wonderhondje ondanks alles
slimmerik
Geplaatst: 15-06-09 10:03
Wat een vreselijk nieuws. Nu moet je natuurlijk wèl gaan overwegen hoe lang je wilt blijven spoelen. Heel veel sterkte. Je moet radeloos zijn.
kimmie261
Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-09 10:04
ja hij zei dat ook,er zijn honden met lage waardes die zich beroerd voelen,en honden met hoge waardes die zich goed voelen,kijk gewoon naar haar,en zolang zij zich goed voelt...dan is het goed...
alleen ja,je hoopt zo,dat je (tegen beter weten in) misschien een klein wonderhondje hebt,die ergens een nierfunctie heeft,en wat dan leefbaar zou kunnen worden met pillen en rust ...
maar helaas,was al zo bang voor deze domper..
het probleem van de rode bloedcellen is niet te verhelpen door spoelen,wel bv met bloedtransfusie,maar haar lichaam breekt die rode bloedcellen weer net zo hard af,en dat geeft dan weer afvalstoffen wat slecht is voor die nieren,anders had ik bloed van 1 van mijn honden aan haar kunnen laten geven...
en te weinig rode bloedcellen geeft bloedarmoede...
ach jee ik vind dit echt heel erg, ik zit alweer met tranen in mijn ogen te lezen. Ik hoop dat jullie echt nog heel lang van haar mogen genieten, jammer genoeg heeft al het duimen niet geholpen. Geniet van elke dag met haar!
RoughRebel
Geplaatst: 15-06-09 10:08
Ik was er al een beetje bang voor Tegen beter weten in, hoop je toch steeds op dat ene wonder..
Hoop dat ze zich nog lang goed voelt! Ze ziet er in ieder geval super uit, de kleine kanjer!
Dorie Fem!!!! Nou gaan we gewoon eigenwijs en stug door met duimen, dan maar voor de reden dat ze zich zo lang mogelijk goed zal blijven voelen. Echt zooo niet eerlijk dat dit dit muppie moet overkomen.
Venna
Geplaatst: 15-06-09 10:18
dikke knuffel! k heb er geen woorden voor.
kimmie261
Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-09 10:23
ik ben nu even naar de da met haar,ze heeft ook nog een heel dik neusje...
en die doet zeer,dus ja,dan zullen we het er wel verder over hebben,hoe en wat...
Wat een vreselijk nieuws. Woorden schieten te kort.
Heel heel veel sterkte.
Jespri
Geplaatst: 15-06-09 10:27
Dikke knuffel voor jullie en heel veel sterkte
Brainless
Geplaatst: 15-06-09 10:31
Rode bloedcellen transporteren het zuurstof van de longen door het lichaam, om alles van zuurstof te kunnen voorzien.
Hopelijk voor Kimmie blijft ze zich nog lang goed voelen!
Winxz_Bas
Geplaatst: 15-06-09 10:34
Pff .. dit had niemand gehoopt.. ik blijf toch hopen dat het goed blijft gaan.. het is n ual veellanger dan wat we allemaal dachten.. maar Kimmie is nu zo sterk geweest. Ik duim in iedergeval mee