Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yom schreef:jeetje willen jullie niet zoveel kletsen hier, dat is toch niet bij te houden![]()
ik zie heel veel mooie kittens voorbij komen (waar blijft een nestje maine coons) en een hoop andere leuke katten. Mooie verhalen en verdrietigere verhalen
Maar helaas teveel om nog op iedereen te reageren
afgelopen zondag met Cliff en Xena naar show geweest. Cliff was als laatste aan de beurt om gekeurd te worden. Jammer genoeg zei de keurmeester niet veel maar zag ik haar wel goed....goed....goed schrijven. Hij had het geluk alleen te zijn als halflangharig katertje 6-10 mnd bij die keurmeester dus aan het einde zat ik te wachten op zijn nominatie briefje. Maar dat kwam niet, dus ik dacht dat kan niet want hij was de enige dus geen concurrentie
Maar wat bleek, die keurmeester heeft hem gewoon niet genomineerd met als reactie ja ik moet niet nomineren....
daar snapte ik nou ff helemaal niks van
BarbaravdW schreef:Dit was bij een aby som special?? jeetje dat is echt niet okee Xoranlover! Als ze de punten krijgen voor de titel zouden ze toch gewoon 'goed' moeten zijn en dus genomineerd kunnen worden? Is dit een Fife of onafhankelijke show tendens? Ik show normaalgesproken alleen onafhankelijk...