Iets met verkeerde voorlichting van de verkoper, die was in de war met de otocinclus affinis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vuurneon schreef:Ik had ze op de platy's hangen toen![]()
Iets met verkeerde voorlichting van de verkoper, die was in de war met de otocinclus affinis
OutOfTheWood schreef:Woah...Zie net dat ze van Sla / andijvie schijnen te smullen !
Ga ik eens proberen << Opa brengt hier altijd veel te veel sla
@Vuurneon
Ik heb Zwaarddragers en wat andere kleinere visjes en daar zitten ze gooi aan.
Ze hebben een eigen hoekje en laten de anderen met rust.
Maanvissen schijnen ze wel aan te gaan hangen heb ik gehoord
EDIT; Klopt, heb er 2 gehad die zaten de hele dag achter elkaar aan.
Alleen deze liggen de hele dag samen in en op de halve kokosnoot en hangen naast elkaar vredelievend aan de pomp ?
Ook eten ze gewoon samen, zitten niet achter elkaar aan en liggen ook vaak s'morgens half over elkaar
Vanillia schreef:Wat een mooie aquaria!
Hebben jullie misschien tips om plantjes in de bodem te houden? Om 1 of andere reden worden ze bij mij steeds uitgegraven en vind ik ze drijvend aan het oppervlak.. Vermoed dat de cory's en de slakken er iets mee te maken hebben, maar jammer is het wel want op deze manier groeit het allemaal niet echt. Het aquarium staat nu 2 maanden en het is nog steeds niet mooi begroeid, wordt zelfs steeds kaler..
Vanillia schreef:Wat een mooie aquaria!
Hebben jullie misschien tips om plantjes in de bodem te houden? Om 1 of andere reden worden ze bij mij steeds uitgegraven en vind ik ze drijvend aan het oppervlak.. Vermoed dat de cory's en de slakken er iets mee te maken hebben, maar jammer is het wel want op deze manier groeit het allemaal niet echt. Het aquarium staat nu 2 maanden en het is nog steeds niet mooi begroeid, wordt zelfs steeds kaler..
Casarell schreef:Vind ze inderdaad erg gaaf om te zien..!!
Maar zijn deze nou moeilijk om te houden?
Hier begint mijn pleco langzaam maar zeker in de gaten te krijgen wanneer ik er een tablet in gooi voor hem..!
Hij vliegt niet meer weg, zoals hij altijd heeft gedaan..
Voorheen was hij altijd vrij schuchter en liet zich niet vaak zien, maar sinds hij in deze bak zit is hij bijna hele dagen druk bezig met van alles en nog wat..