Bokkers met Katten.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gwen

Re: Bokkers met Katten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 22:54

Ik denk dat ik in de kelder mag gaan wonen als er nog eentje bij komt :+ .

En alweer komen er hartstikke leuke katten voorbij hierboven :j . Plus Puk natuurlijk :D .

Xandra88, stel je vraag maar, hoor, er is hier vast wel iemand die kan helpen en niet geschoten is altijd mis, niet waar?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 23:03

Stiekum wil ik ook een tweede, meer ook dan voor Klaaz als maatje, maar dat wil mn vriend niet.

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 23:04

Wat gemeen! Een maatje is zooooooo leuk.

Miekelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 23:08

Leuke katten en puk.. Klinkt vriendelijk ;)

Ik heb hier al moeten vechten voor één, voor een tweede zal ik het huis moeten verlaten denk ik. Ook vanwege het gebrek aan ruimte en naar buiten kunnen, maar dat is bijzaak.

Mevrouw is weer eens bezig aan haar gekke uur. 5 minuten is niks, dat gaat bijna de hele avond door.. De hoekbank is een racebaan, en haar favoriete speelgoed moet het ook ontgelden. Sleept ze voorzichtig het balletje onder de tafel, om vervolgens na een rondje rond de tafelpoot op het balletje te vliegen alsof ze m ineens ziet liggen. En dat kan ze dan gerust een keer of 10 achter elkaar doen. Bijzonder beest!

lovis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 23:23

Hallo, mag ik me hier ook melden? Hebben vijf jaar lang een schildpadkleurig poesje gehad. Helaas hebben we haar afgelopen oktober op veertien jarige leeftijd in moeten laten slapen.
Omdat het toch wel stil was in huis zijn we vanmiddag in het asiel gaan kijken en zijn we vanaf vandaag de eigenaar van Umit een turkse angora kater van zeven jaar. Zal kijken of ik van de week foto's kan plaatsen, lukt nu met de ipad niet

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 23:37

Miekelien schreef:
Wel mijn smiley erachter goed interpreteren, hè ;) .

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 00:01

Puk is stiekem geen kat maar een monster ;) denk dat ze daarom apart word genoemd :D :))

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 00:01

Miekelien schreef:
Na maanden slijmen bij vriendlief mag ik hier eindelijk meepraten! Sinds vorige week zijn wij (vooral ik :o ) trotse baasjes van Nyx, een mooie zwarte dame van ongeveer 4 maanden oud. Heeft een heerlijke jeugd gehad bij lieve pleegouders van het plaatselijke asiel, nu mag ze ons huis onveilig maken.
Loopt het liefst net overal achter je aan waar ze niet mag komen (slaapkamer, berging enz) en zit het liefst de hele dag naast je op de bank. Maar dan wel om achter je handen aan te jagen. Is ook totaal niet verlegen, gisteren is er voor het eerst sinds ze er is bezoek geweest en zat ze binnen 5 minuten op schoot, schooier dat ze is..

[ Afbeelding ]

Wat een ontzettend eigenwijs kopje zeg! Daar ga je je handen vol aan krijgen :))

Miekelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 00:19

Gwen schreef:
Miekelien schreef:
Wel mijn smiley erachter goed interpreteren, hè ;) .

Had ik al gedaan :j maar staat er zo mooi zo ;)

Lifaya: begint nu al.. Als mevrouw op haar donder krijgt gaat ze eerst nog even extra met haar nagels in de bank of de gordijnen hangen om te laten merken dat ze t er niet mee eens is. Net een dwarse puber!
Gelukkig heeft ze ook haar lieve momenten en ben ik gelukkig wel wat gewend

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 14:29

Joolien schreef:
Stiekum wil ik ook een tweede, meer ook dan voor Klaaz als maatje, maar dat wil mn vriend niet.

Jamaar bloterikjes zijn nóg happier met een bloterikkemaatje :j Succes met overhalen!

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 16:00

Leuke foto's en mooie kerstkaarten. Vooral Puk is briljant :D

Pfff ik had al geaccepteerd dat ik een kat heb die graag rare dingen eet, zo kan ik niet eens een salade klaar kan maken omdat mevrouw ook wil meesnoepen van de blaadjes sla (laat ze duidelijk merken). Maar nu blijkt dat ik ook geen mango kan eten zonder te delen... Meestal als de katten interesse hebben in eten waarvan ik denk dat ze het toch niet lusten laat ik ze ruiken. Zijn ze dan nog geïnteresseerd zijn krijgen ze een klein stukje. Normaal laten ze dat liggen, dus dacht dat het hier ook wel mee zou lukken. Maar mevrouw at een stukje mango op en een 2e stukje liet ze ook niet liggen. 8)7
Ze vond het niet zó lekker dat ze aan de schillen of aan de plakjes die ik had afgesneden ging likken, maar toch... Katten blijven onverklaarbaar :')
Aina vond het ook wel interessant omdat Yuna het lekker vond, maar toen ik haar liet ruiken deinsde ze snel achteruit en keek ze me verontwaardigd aan, hoe ik het in mijn hoofd haalde dát voor haar neus te houden :P
Aina helpt liever met alles wat te maken heeft met water. Gister hielp ze met het schoonmaken van de koelkast.
In het vriesvak hengelen naar het water:
Afbeelding

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 16:02

hihihi wat een leuke kat! Katten zijn sowieso best vreemd :')

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 16:35

Die van mij doet een moord voor tomaatjes en galiameloen! Paprika, sinaasappel, manderijn e.d. gaat er ook gewoon in :j Als ik het eet zal het wel goed zijn, lijkt ze te denken. Die heb ik echt nog nooit iets gegeven wat ze liet liggen.

Maar ze schooit gelukkig nooit, dat is bij die kleine wel anders :o Als je daarbij niet oplet dan duikt ie zo je bord/beker e.d. in. Maar die lust dan weer niet die gekke dingen de die andere wel lust.

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 16:36

Ik heb ook 2 katten! Een maine coon, en een huistuin en keuken katje! :)
Pim :') : Afbeelding
Titus : Afbeelding

xandra88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 17:33

Ik heb wel eens vernomen dat er een verschil zou zijn tussen voorjaars en najaars katten, hebben jullie hier ook wel eens over gehoord. Dit zou in veel mindere maten bij raskatten voor komen, omdat deze altijd binnen zouden zitten. Hebben jullie dit ook wel eens vernomen of misschien zelf ervaring mee?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 17:38

Maar wat zou dan het verschil meoten zijn? Ik heb namelijk twee katten uit het voorjaar en die verschillen als dag en nacht van elkaar.

Of heb je het over de gezondheid?

xBueno

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 17:38

oooh Pim is echt geweldig <3 Haha :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 17:40

Onze katten komen van 13 september (2001) maar weet niet wat er dan anders aan hun zou moeten zijn? Ja het zijn pechkatten :') dat zeker

Freedom007

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 17:46

Hier 2 Russen :D Waarvan de jongste, nu 7maand, dol is op het telefoonboek en de rest wat van papier is **spoort niet helemaal**
En een huis tuin en keuken poezel die in eerste instantie Flash heet, maar nu Beppie heet haha
Ook sinds een paar weken 2 aanloop katten, gelukkig gecastreerd maar geen chip :( 1 woond er in het hooi en de ander onder het afdag van de schuur. Krijgen hun natje en droogje en vinden het prima zo.
We hebben ze beide laten enten en zolang ze hier blijven hangen worden ze verzorgt.

1 zeer gezellige beesten boel hier :D Ken ze niet meer missen

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 17:57

Geweldig al die leuke kerstwensen en nieuwe poezenbeesten op de foto, die van mij krijg ik zeer moeilijk op de foto, zitten ze briljant, ik opstaan, camera pakken en ja hoor weg of ze gaan aan de lens ruiken :P

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 17:59

moet je je kat op commando leren zitten, dan gaat het priiiiiima :P

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 18:02

Ik zal ze dit topic laten lezen, misschien krijgen ze daar wat inspiratie van :P

Apostrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 21:56

Miepie77 schreef:
Geweldig al die leuke kerstwensen en nieuwe poezenbeesten op de foto, die van mij krijg ik zeer moeilijk op de foto, zitten ze briljant, ik opstaan, camera pakken en ja hoor weg of ze gaan aan de lens ruiken :P
groothoekje erop helpt ook:

Afbeelding

Neus onderweg naar zonnekap :')

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 09:38

Pff, misschien hebben jullie nog tips, mijn nachtrust is wel erg kort momenteel! Poes Lee heeft sinds twee weken geleden besloten dat ik toch echt een half uur voor de wekker wakker moet worden om te knuffelen. Ze maakt mij wakker door kneiterhard te spinnen en mijn gezicht te likken. Ik vind dat zo ontzettend vies als dieren je in het gezicht likken! Als ze niet bij mijn gezicht kan komen dan gaat ze mijn haren kammen met haar nagels en mijn haren likken. Hoe krijg ik dit afgeleerd? In principe blijven ze tot een uur of 4 's nachts beneden (lekker nog voor de kachel) en komen daarna op het voeteneind zitten. Wil de deur eigenlijk open houden want yoko is mijn noodwekker. Als de wekker het niet doet of te zacht komt yoko ons netjes wakker maken. Heb mij de afgelopen twee jaar nog nooit verslapen :Y). Jaja, heb gewoon een kat die een belangrijke baan heeft!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 10:34

Uhm deur dicht en vertrouwen op je wekker?