Geinige foto, door haar oren is het een grappige foto maar ze kijkt daar best serieus Wat fijn om nog steeds geen slechter nieuws te lezen. Gezien de reacties van de beide DA's groeit Kimmie dus wel gewoon goed door Wat fijn! Deze week heb ik de moeder van een vriendin geholpen met haar hond, hij heeft een soort verlamming vanaf de rug (poten werken nog wel, maar hij kan niet meer lopen met zijn achterlijf, dat zwabbert er achteraan). Oei, toen had ik het toch ook weer moeilijk, met zo'n lieverd van 13 die nog zo graag wilt en niet meer kan...Ik moest toen ook wel aan Kimmie denken! Was erg benieuwd naar een update, maar had geen tijd voor de computer. Nu lees ik dus gelukkig dat het goed gaat Succes met haar weghouden van de vieze kuil en paardenpoep Deugniet!
ze ziet er gewoon super goed uit...dat maakt het allemaal nogal verwarrend,maar goed,zal morgen wel bloeduitslag krijgen,dat zal ws een hoop gaan verhelderen,of niet...
ik word straks terug gebeld ,dr wilde mij zelf spreken ...zucht....
ik heb er zo'n slecht gevoel over,kimmie deed vanmorgen plassen,en dat is gewoon wit,zit geen geel in...en zou zo graag een beetje een geel plasje zien...
mijn bloeddruk is inmiddels weer torenhoog,zit gewoon te trillen...