Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Snoevie schreef:euh ik geloof dat ik wat mis,welke keuzes heb je het over?
slimmerik schreef:Kijk en dit noem ik dus pas echt dierenleed....als er zo gesold wordt in België met dit soort "gestoorde" honden: viewtopic.php?f=73&t=799969&hilit=
slimmerik schreef:Misschien wel zo'n Nederlands geëxporteerde hond die in "veiligheid" is gebracht.
meissielief schreef:in Belgie fokken ze ook staffords dus waarom zou deze uit Nederland komen?
slimmerik schreef:Kijk en dit noem ik dus pas echt dierenleed....als er zo gesold wordt in België met dit soort "gestoorde" honden: viewtopic.php?f=73&t=799969&hilit=
Misschien wel zo'n Nederlands geëxporteerde hond die in "veiligheid" is gebracht.
slimmerik schreef:meisielief ff lezen... het ging niet over die post...
griebels schreef:Ik zoek nog een lief baasje in belgie
slimmerik schreef:griebels schreef:Ik zoek nog een lief baasje in belgie
Neem met die TS contact op zou ik zeggen....deze staff wordt wss weer ingeleverd en volgens Naadje is ze deskundig dus....
slimmerik schreef:griebels schreef:Ik zoek nog een lief baasje in belgie
Neem met die TS contact op zou ik zeggen....deze staff wordt wss weer ingeleverd en volgens Naadje is ze deskundig dus....
naadje24 schreef:ja en? ze is dus waarschijnlijk gewoon een hondenliefhebster
je hoeft je toch niet op 1 specifiek ras te aasen?
leuk hoor de mensen die gek zijn van een bepaald ras ( ben ik ook) maar vind een gewone algemene hondenliefhebber net zo prima
slimmerik schreef:En meissielief: ik hoor steeds een echo als Naadje iets beweerd
slimmerik schreef:naadje24 schreef:ja en? ze is dus waarschijnlijk gewoon een hondenliefhebster
je hoeft je toch niet op 1 specifiek ras te aasen?
leuk hoor de mensen die gek zijn van een bepaald ras ( ben ik ook) maar vind een gewone algemene hondenliefhebber net zo prima
deze quote....
En meissielief: ik hoor steeds een echo als Naadje iets beweerd