Ik denk dat eerder starten wel handig is. Dat iedereen tijd genoeg heeft om spullen te zoeken. Daardoor kan het budget misschien ook wat omhoog. Tussen de €15 en €20 in?
Groter budget is inderdaad besproken, als ik zal maandag/dinsdag eens even kijken naar mijn eigen berichten. Een aantal dingen zijn gaandeweg wel al besproken.
Wij hebben deze maand de shoot gepland staan die Cody cadeau kreeg met de SS
KimD
Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-22 05:32
Bonna schreef:
Misschien mensen bij aanmelden al verplichten zich uitgebreid voor te stellen? Niet voorstellen is niet meedoen.
Inderdaad mijn gedachte ja.
idylle
Geplaatst: 13-08-22 08:21
Leuk! Ik doe weer mee tzt
cursebreaker
Geplaatst: 13-08-22 10:00
Oh ik ben benieuwd naar die foto's Kiimm_, wat leuk!
--
En ook al moet ik eigenlijk niet met nog meer dingen voor kerst gaan beginnen/mee doen, gaan wij ook denk ik wel weer mee doen dit jaar haha. Het was zo ontzettend leuk de afgelopen keer! Wat mij betreft kunnen we dan ook niet snel genoeg beginnen met lootjes trekken
Qua tips/opmerkingen:
- Ik stem ook voor een hoger budget, waar geloof ik vorig jaar maar zo te zien ook nu al veel animo voor is, en dan gewoon al vroeger lootjes trekken zodat het qua financien verdeeld kan worden, als iemand niet alles in 1x wil/kan uitgeven. Doen wij bv met een boeken SS ook en dat werkt echt fantastisch - dan trekken we al lootjes voor januari van het nieuwe jaar zelfs haha. Nu weet ik dat hier vorig jaar flinke discussies over zijn geweest met eventueel verhogen van budget, maar dan stel ik voor dat iemand die absoluut geen hoger budget wil om voor een kleiner budget een aparte SS te organiseren bv. daar is iedereen dan gewoon vrij in
- En wat mij betreft mogen we elkaar vrij laten zijn ook om over budget te gaan zonder dat er problemen gemaakt worden 'dat een ander dan minder krijgt'. Als we in basis een budget afspreken krijgt iedereen in basis gewoon wel ongeveer hetzelfde al bv dus dat is dan al prima toch? en als iemand dan wel meer krijgt omdat een secret santa meer kan en wil doen, is dat gewoon een hele leuke bonus en moet dat kunnen vind ik Nu ben ik zo'n persoon die graag wat extra's doet buiten basis budget om, dus zal dan niet vreemd zijn dat ik hier zo over denk, lol.
- Heel actief mee kletsen en op alles reageren tussendoor hoeft van mij dan niet een vereiste te zijn, maar op z'n minst wel een fatsoenlijke voorstelronde - wat me eigenlijk vrij logisch lijkt - waarin je idd echt even vanalles verteld over je hond(en) en ook de dont's qua speelgoed, eten, e.d. aangeeft zodat hier rekening mee gehouden kan worden.
- Een leuke unboxing post vind ik dan ook op z'n plaats en mag wel verwacht worden om hier te plaatsen
Maar meeste stemmen gelden uiteindelijk en we zien wel wat er besloten word. Ik vond het in basis afgelopen jaar in ieder geval al erg leuk
Ik doe ook weer mee, hopelijk leeft Roosje dan nog! Die wordt tegen die tijd 16. Anders genoeg oppashondje voor mijn spulletjes.
Ik zou zeggen als budget 25-45 euro. Dus dat het daar binnen moet zitten. Om zo gelijkere pakketten te krijgen? En 45 euro is alsnog een heel ruim budget om lekker los te kunnen gaan.
Anoniem
Geplaatst: 13-08-22 10:28
Ik wil ook alvast even melden dat ik elk verschil in verzendkosten naar België gerust op mij wil nemen. Ik zou het zonde vinden moesten mensen afhaken voor België ivm de verzendkosten en het hogere budget.
Ik vind €25 wel echt de absolute max als startbedrag eigenlijk. Dat krijgen sommige mensen in mijn familie zelfs niet van mij. Dan zit je ook al op een €35 met verpakken, verzenden etc. Ik kan mij wel voorstellen dat €10 per maand missen al veel zwaarder doorweegt dan €5.
Suusw
Geplaatst: 13-08-22 10:35
Hoi, vorig jaar het topic te laat gezien, wel meegelezen met de unboxing en wil dit jaar graag meedoen als dat kan Qua budget denk ik dat 25-35 een mooi bedrag is, maar t is net wat de meeste willen
Ik denk dat als we €25,- kunnen doen veel mensen al een heel eind komen. Het hoeft ook niet veel te zijn, sommige dingen zijn eenmaal duurder en als dat gewenst is, is dat ene ding van veel meer 'waarde' voor de ontvanger.