Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lisa_H schreef:Nee daarom kan ik inderdaad beter niet voor een herder kiezen, ik denk niet dat ik ze geestelijk genoeg bezig kan houden. Lichamelijk wel, ik ben gek op lopen en loop ook gauw 2 uur maar geestelijk kan ik het niet denk ik. Maar een Golden retriever leek me ook wel wat, mede omdat je die vaak ook ziet als hulphonden en ik de hond eigenlijk ook wel (met hulp uiteraard) wil gaan trainen tot hulphond. (Ik heb zelf geen recht op een hulphond/autisme hond maar je kan met honden wel mee doen aan cursussen om ze toch als dusdanig te trainen) Mijn tante heeft een labrador maar die vind ik zelf toch niet zo als ik heel eerlijk ben, die hebben toch een wat consequentere baas nodig volgens mij.
Petraa14 schreef:Ik heb een vraag aan jullie bokkers!![]()
Mischien weten jullie een leuk ras dat bij mij past?
Ik ben niet een persoon die van uren wandelen houdt ,maar ik vind het wel heel leuk als een hond speels is
Ik vind het leuk om een hond(je) lekker aandacht te geven en te knuffelen. Belangrijk vind ik dat een hond(je) gelukkig is bij mij. Hiervoor had ik een MaltezerWeten jullie een leuk ras voor mij?
crazygirl1 schreef:We hebben onze keuze gemaakt: een witte Kees![]()
Past perfect in het plaatje: klein, trouw, nieuwsgierig, leergierig, aanhankelijk etc
Mama weet wel van niets, het zal voor haar verjaardag zijn( = 16sept) maar normaal gezien gaan we hem zondag (reutje, 9weken) halen