meissielief schreef:
Onliners mogen niet

En ik zou toch graag hebben dat het topic open blijft

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
meissielief schreef:
meissielief schreef:slimmerik schreef:Ben benieuwd dat wanneer de motie wordt aangenomen en alle kruisingen weer toegestaan worden... wie dit dan later aan de ouders van de vermoorde kinderen gaat uitleggen.
sorry vind je niet dat je nou een overdrijft?![]()
Ik heb liever 10 honden afgemaakt waarvan 9 lieverdjes zijn en 1 valse dan 1 kind voor zijn leven gehandicapt of dood.
slimmerik schreef:En om mensen met een indentiteitsprobleem in te laten zien wat ze in huis kunnen/willen halen. (laten ze gewoon een Hummer of Jaguar kopen)
dit slaat nergens opik vind het dingen vergelijken die je niet kunt vergelijken of duid je op een soort van statussymbool? Idd hiermee bedoel ik statussymbool... daarom hebben veel mensen zo'n "verboden" hond....getuigd vooral in criminele kringen als statussymbool
slimmerik schreef:De petitie tegen de RAD die meteen hun baasjes ondersteund. Zie o.a. onderschrift LimaGentleIk vind jullie onderschrift n.l. een verwerpelijk doel steunen. Door de petitie te ondertekenen steun je de mensen die willens en wetens zo'n verboden hond in huis gehaald hebben.
over welke petitie hebben we het hier?
slimmerik schreef:Ik heb het gelezen... Zouden wat mij betreft ook verboden mogen worden....
Is echt vanuit het oogpunt van de liefhebber geschreven... die foto's van die kinderenknuffels vind ik helemaal om te janken...