Ik heb weer geen oog dicht gedaan.

Ze zijn nu weer beneden en Tail zit te grommen en blazen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Had het wel verwacht. Straks maar even bellen met de kliniek voor een AB-kuurtje 
Nyaleti schreef:Arme Fudge met buikpijn. Hoezo had je het wel verwacht? Door vaccinatie nog? Is die herhaling vaccin nog gelukt of was is daarmee het plan?
Catsan ziet eruit als heel fijn grind, gek dat ze daar niet op willen. Is het geparfumeerd?

201A9238 by Marlies Trap, on Flickr
201A9260 by Marlies Trap, on Flickr
Bellatrix schreef:[ Afbeelding ]201A9238 by Marlies Trap, on Flickr
[ Afbeelding ]201A9260 by Marlies Trap, on Flickr
Ze zijn zo zacht en fluffy.
Nyaleti schreef:Arme Fudge met buikpijn. Hoezo had je het wel verwacht? Door vaccinatie nog? Is die herhaling vaccin nog gelukt of was is daarmee het plan?
Catsan ziet eruit als heel fijn grind, gek dat ze daar niet op willen. Is het geparfumeerd?
Hopelijk wil de DA pijnstillers meegeven (ik zei AB maar zijn pijnstillers), want de stress is nog niet voorbij straks..
maar straks wel veel meer ruimte om rond te rennen! Heb je nu ook een tuin waar ze in mogen? purny schreef:Nyaleti schreef:Arme Fudge met buikpijn. Hoezo had je het wel verwacht? Door vaccinatie nog? Is die herhaling vaccin nog gelukt of was is daarmee het plan?
Ik vermoed dat de steentjes te grof zijn. Ze hebben nog een grote bak met fijn grind en een kittenbak.
Alleen vind ik het jammer aangezien het best prijzig is.
nu dubbele dosis pijnstillers en goed in de gaten houden of hij wel blijft plassen. Kan wel janken, vind het zo zielig voor hem.
Dus volgens mij doen de pijnstillers nu wat ze moeten doen. Ze hebben ook sinds vanochtend vroeg niet meer geslapen dus ze zullen wel kapot moe zijn ook