Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vuurneon schreef:Rasbora's zijn leuk
franka75 schreef:hier schoolde mn tetra's gister erg mooi maar waren veel mensen in huis dus veel beweging. dat ik twee mannen kersenbuiken heb ja dat is toch de fout van de aquariumzaak denk ik dan. dat het met broertjes wel goed gaat is wel apart gewoon nog ff een paar vrouwen aanschaffen misschien.
Tat_jana schreef:franka75 schreef:hier schoolde mn tetra's gister erg mooi maar waren veel mensen in huis dus veel beweging. dat ik twee mannen kersenbuiken heb ja dat is toch de fout van de aquariumzaak denk ik dan. dat het met broertjes wel goed gaat is wel apart gewoon nog ff een paar vrouwen aanschaffen misschien.
Hoe groot was je aquarium ? Ben bang dat als je er meer vrouwtjes bij gooit dat je de ellende alleen maar groter maakt bij diandra gaat dit ook niet goed als ze broedklaar zijn.
Lieszje schreef:@ Marley
Dan zou ik voor de eerste gaan
Ik heb via marktplaats waarschijnlijk een aquarium gevonden met onderkast, verlichting en verwarming voor €50,00.
Waarschijnlijk halen we hem vrijdagavond op
Vraagje aan jullie..
Hebben jullie een voedingsbodem in jullie aquarium of niet?
Mijn ouders hadden het wel altijd toen ze een aquarium hadden, maar een klasgenoot die een aantal aquariums heeft gebruikt een flesje met een soort spul voor de planten.
Hij zegt dat een aquarium aardig vies kan worden door een voedingsbodem en dat zo'n flesje ook prima werkt.