Waar ga je die 2 hamsters laten die je misschien ook nog krijgt? Ga je dan de onderste verdieping van de kast gebruiken voor 1?

Wel gaaf hoor! En heb je ze allemaal echt puur als huisdier of wil je er ook mee fokken?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Najoveh schreef:Wat is een beetje?
Ik gok dat het door de warmte en het logeren komt. Zolang ze er verder goed uitziet en niet verder afvalt is er niets aan de hand.
166 is op zich een mooi gewicht, maar dat hangt volledig van de hamster af. Ik heb hier al kleine syren gehad die met 160g moddervet zouden zijn, en grote die met hetzelfde gewicht te mager zijn. Naar de hamster zelf kijken dus, en je niet vastpinnen op gewicht
xManon_: russen kunnen soms een hoop afvallen zonder rede. Zolang ze niet blijven afvallen en er nog steeds goed uit zien moet je je geen zorgen maken.
japielover: Gut, arm ding... Ik zou hem ergens proberen zetten waar de hond/katten er niet aankunnen (badkamer ofzo?), anders kan dat erg veel stress opleveren voor het diertje.
Je zou hem kunnen aanbieden op het hamsterforum: http://forum.dehamster.nl/index.php
lies1994 schreef:Jammer,hier geen plek voor nog een hammie. Succes met zoeken.
Heeft er iemand een tip voor verkoeling voor de hamster? aangezien het morgen nogal warm word.