Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chiqa schreef:joyce83 schreef:Heb Do sinds gisteren gevoerd met carnibest. Valt eigenlijk wel mee hoeveel duurder dit is als smuldier. Zou op maandbasis iets van 4 euro duurder zijn. Waarschijnlijk gaan we als het smuldier op is over naar carnibest.
Bijzonder wat betaal je dan voor de carnibest?
Chiqa schreef:Geeft niets, Smuldier is heel goedkoop, kon me al niet voorstellen dat er iets was wat goedkoper was heb zelf ook ooit wat uurtjes zitten bestuderen wat het voordeligst was...dat was Smuldier, ik wil alleen geen KVV geven en al helemaal niet één smaak.
Dus nu Barf ik.
noekje schreef:onze hond is op het moment erg ziek, hij is aan de diarree maar het is echt nodig dat hij harde poep gaat krijgen (hij moet de larven mee eruit poepen).
Sterre schreef:Is het eigenlijk mogelijk om Orijen af te wisselen met runderhart, pens etc. of is het beter van niet?
Zo ja: hoe kan ik dan de hoeveelheid van het vlees bepalen voor de portie Orijen die ik dan vervang?
noekje schreef:Ze is niet ziek door de Bonzo, dit krijgt ze al haar hele leven (11 jaar) ze is ziek doordat we een paar dagen geleden met haar hebben gezwommen en door haar dikke vacht is ze lang nat gebleven. Vervolgens hebben vliegen eitjes in haar vacht gelegd en zat ze onder de larven..
Sterre schreef:Maar krijgt ze dan niet teveel voer als ik pens en/of hart erbij geef?
Als ik een portie Orijen wil vervangen door vlees, wat kan ik dan het beste geven?