kan jullie niet helpen,heb net gebeld maar het apparaat is kaduk..dus duurt nog een uurtje,maar hij zei zelf dat ie zeer gespannen was over het bloedonderzoek...
Aaaaaah! Ik lees braaf mee en zag dat je weer bloed had laten prikken, dus ik vond dat ik nu een pauze verdiend had van het leren om de uitslag te bekijken... dorie! Nog niets bekend... Flauw!
Misschien vragen of de titel aangepast mag worden? Omdat het nu zo goed gaat... Kimmie is niet meer reddeloos verloren .
en ja titel aanpassen is wel een idee,maar ja,hoe moet ik het dan noemen,kimmie is niet uit een gevarenzone,kan eigenlijk nog steeds alle kanten opgaan...alleen is het niet meer zo kritiek als de eerste 2 weken...
Pfff spanning hoor! Ik zou er zelf nog eens achteraan bellen geloof ik
2misty2
Geplaatst: 12-06-09 17:34
Ik ga nu dan toch maar even reageren! Wat een wondertje is je lieve kleine puppy! Super wat je voor dit diertje doet, hoop dan ook echt dat het de goede kant op blijft gaan en dat je misschien nog wat langer van der mag genieten. Sterkte
kimmie261
Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-09 17:38
het is daar spreekuur (inlopend) van 16.00 tot 18.00 en strevensdruk,dus hij zal daarna wel bellen,tenzij die geen uitslag heeft omdat het apparaat langer stuk is...
BibicheB
Geplaatst: 12-06-09 17:59
Pffff hij houd je wel in spanning zeg! (en ons ook, ik zit elke minuut op refresh te drukken )
Ik hoop dat je snel iets hoort! En natuurlijk dat het heeeeeeeeeel positief is...