Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daffodil schreef:Ik vond het juist leuk dat het laagdrempelig ingezet werd. Los van of ik het kan betalen, ga ik niet meedoen als er een budget komt van wat hierboven genoemd wordt. Dat gaat me te ver om iets leuks te doen. Dan gaat het dus niet meer om het idee maar om de waarde.
En even goede vrienden want ik vond dit echt superleuk maar juist vanwege de creativiteit die aan de dag komt. Dat er verschillen in pakketten zitten, soit, dat geeft toch helemaal niets? Daar moet ook niet zo ingewikkeld over gedaan worden.
Ik wil in ieder geval KimD en haar helpers enorm bedanken voor deze superleuke editie!!!!!
Donja1996 schreef:Verder over het budget, ik zou met 20 euro nog wel meedoen maar ik zag net bedragen van 30-60 euro voorbij komen. Dat gaat mij wat te ver. Ik ga dan met Sem_ mee. Tussen de 15 en 20 euro lijkt mij meer dan genoeg. Als je dan zelf er nog boven wilt gaan kan je dat helemaal zelf bepalen. Het gaat voor mij echt om het idee, de ervaring en beleving! De ene zal wat creatiever zijn in het kopen van cadeautjes en de ander wat creatiever met het bedenken van hints!