En ik weet dan dat ze de volwassenheid enigzins heeft bereikt.
We wachten nog even af tot ze echt heel maf gaat doen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
EeCee schreef:Wat een lieve foto's weer!
@Dipstaartje; Ze zit wel mooi in haar vacht zo te zien. Maar ik neem aan dat je dus veel zelf moet doen voor haar qua wassen![]()
Heb ik een vraagje over krols zijn. Lila is dus een poesje van ondertussen acht maanden. Ze is heel energiek en rent als een malloot door het huis maar ik zie nog steeds geen tekenen van evt. krolsheid. Ze ligt af en toe wel te rollen en kletst wel wat maar wat zijn nou echt krolse signalen? (Ik heb dus nog nooit een jonge poes in huis gehad)
Kan het zijn dat ze heel weinig gaat tonen omdat ze samen met twee, weliswaar gecastreerde, katers is?
Ik wil haar na de eerste krolsheid laten steriliseren.
EeCee schreef:Ik wacht tot na de eerste krolsheid omdat ik heb vernomen dat dan de aanmaak van sommige belangrijke hormonen worden overgenomen door de bijschorsnieren.
En ik weet dan dat ze de volwassenheid enigzins heeft bereikt.
We wachten nog even af tot ze echt heel maf gaat doen
Chaos schreef:Vorige pagina ook mooie katten trouwens!!
Die grijze en sneeuwbengaal(?) zijn wauwie!!
En daar onder nog 2 katten waarvan ik niet zie staan wat voor, een kleintje tegen een grote aan slapend.
Lui_ schreef:ik heb eigenlijk een vraag en misschien dat jullie tips hebben. Ik ga binnenkort samenwonen en neem 2 katten mee. Hiervan is er 1 die (gecastreerd) nog weleens wil "sproeien" maar er komt niet altijd wat uit. Dit doet hij vaak met nieuwe/vreemde spullen. Nu gaat die ook mee verhuizen en nu hoop ik niet dat dit erger wordt en dat het echt sproeien gaat worden zeg maar. Hij doet het niet altijd en kan natuurlijk zijn dat het helemaal niet gebeurd, maar hoe kan ik dit het beste aanpakken als hij gaat verhuizen en toch het een en ander aan stress met zich mee brengt.
Bedankt voor de eventuele tips, dit kan ik altijd weer meenemen.
SAKKIA schreef:Nou de eerste bloempot is hier ook gesneuveld, die stuitert jammer genoeg niet zo als de kerstballen![]()
Ben allang blij dat ik geen beschadiging heb op de vloer al vind ik het wel enorm zonde van mijn bloempot.
Heel boos geworden op Jack uiteraard en die is nu al een poosje verdacht rustig!
Jack wordt altijd zo blij als ik thuis kom dat ie nogal rare capriolen uit gaat halen voor het raam, deze keer ging het dus mis![]()
Als ik zometeen nog tijd heb gaan we een poosje aan het tuigje naar buiten!
Chaos schreef:Ik heb er een van Zooplus maar na 2 jaar en 2 katten is die echt aan zijn eind. Ik wil graag zelf een maken, want de bestaande vind ik of oerlelijk of onbetaalbaar.
Zwenneke hoe kom je aan die planken met die hangmat? Nooit gezien!!