Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
just_kiki schreef:Ik had een vraagje over barf tinlo menu kat.
Is dit ook compleet voor kittens? Ipv alleen voor de volwassen kat.
MyWishMax schreef:Ah, das mooi, dan kan hij dus de laatste nekjes eten, konijnkarkas en kwartelkarkasjes. Ik wil binnenkort ook een stuk pens geven, maar op BP roept iedereen dat ze een pup elke dag compleet voeren. Maar ik geef kvv, dus dat kan toch wel? (Weinig tot geen pens in een aantal merken)
Sonja_vR schreef:MyWishMax schreef:Ah, das mooi, dan kan hij dus de laatste nekjes eten, konijnkarkas en kwartelkarkasjes. Ik wil binnenkort ook een stuk pens geven, maar op BP roept iedereen dat ze een pup elke dag compleet voeren. Maar ik geef kvv, dus dat kan toch wel? (Weinig tot geen pens in een aantal merken)
hier krijgt ie al van 8 weken oud 1 maal per week penslap,
toen hij klein was verving ik 1 maal door pens, inmiddels krijgt ie 1 keer per week gewoon een krappe kilo pens als maaltje van die dag.
Limoen schreef:Misschien dat iemand bij mij in de buurt iets heeft waar ik een klein beetje van kan overnemen (tegen betaling uiteraard)?
Één van mijn hondjes kan op dit moment orgaanvlees goed gebruiken voor herstel.. ([BB] Traumatisch: Sally gegrepen...)