Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
princesmax schreef:Ze hadden bij ons trouwens alleen smuldier vlees en pens compleet dus ik wissel die nu elke dag een beetje af, is het belangrijk dat hij dan nog andere diersoorten binnen krijgt?

, vooral de kleinste is heel enthousiast, voor die hier kwam kreeg die pedigree bij zn vorige baasjes, en hondje is toch een stuk veranderd. vooral het gewicht is optimaal nu. van een rechthoekje, naar een slanke hond met taille. Zeker met het gewicht eraf voelt hij zich super. Sonja89 schreef:essiesilly schreef:ik zelf vind het dus de grootste onzin dat er voor "elk" ras een ander brokje bestaat en de redenen erbij maken me aan het lachen..
Een van mijn rassen zit er niet bij, wat nu?
.
;
´
) trekken ze de maag open en is al dit goeds te vinden, dus het past gewoon in het rantsoen eens in de zoveel tijd. Ik geef gewoon in het voor en najaar een kuur, als hij gaat ruien en er de meeste loopse teefjes zijn.. Toevallig krijgt hij het nu ook. Hij eet het zelfs zo uit de hand, als ik het pak begint hij te kwispelen!
.. Als er gekookte aardappeltjes over zijn, of wat rijst. Maar dit is zelden. Beer krijgt 1 kg vlees per dag, maar als hij een zéér actieve dag achter z´n kiezen heeft (lees: een héle dag op de Veluwe rondbanjeren of veel km naast de fiets) krijgt hij wat extra vulling met een scheutje olie en/of een ei.
Beer krijgt aardig wat vlees.. Maar kakt als een konijn.. Verbruikt alles. Mooi spul, dat KVV!
.
.
( en avaluna woont in duitsland
)
,als je in nederland woont heb je inderdaad niets aan die link die ik eerder gaf..