lieve kleine kimmie reddeloos verloren... Helaas overleden..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Stanzie

Re: lieve kleine kimmie is reddeloos verloren...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 11:10

Wat is het toch bijzonder dat het zo goed gaat, bijna een maand geleden opende je dit topic en zag het er slecht uit.

Dit is met recht een wonder hondje.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 11:55

Echt super dat het nog steeds goed gaat :D
Ik hoop dat de medicijnen haar lichaam helpen!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 13:04

:D

ben net terug van de DA...

er zijn daar 2 dierenartsen een vrouw en een man,en die vrouw is echt zo tof mens,die eeft in het begin toen kimmie buikpijn had ook voor haar gezorgd en dat was ook degene die moest huilen toen kimmie zo ziek was..

maar door allerlei omstandigheden,ben ik bij hem terecht gekomen,(spoeddienst,en zij op vakantie,plus dat je meestal dus een vervolg afspraak krijgt bij de da waar je net binnen bent geweest)

die vrouw heeft kimmie denk een 2,5 week niet gezien...dus kom vandaag aan,doe de deur open en loop tegen haar aan...

ze kijkt mij aan ,kijkt naar kimmie....

vraagt "is dát kimmie???" :wow: ,dus ik zeg,ja das kimmie,waarop ze haast achterover valt van verbazing,ze zei meteen,wooww die is groot geworden en wat ziet ze er GOED uit zeg...en krijg meteen een knuffel van haar,zo blij was ze ... :+: ,echt zo'n tof mens...

afijn het was daar zoo druk,dus ik naar de wachtkamer,en wordt door hem geroepen,hij is iemand die meestal nogal sombertjes is..en vaak als ik daar kom,denk kimmie..ik wil niet,en is daar heel rustig en braaf,waarop hij volgens mij denkt dat die hond de hele dag zo is,heb ook zo vaak gezegd dat ze thuis wel goed is en heel druk en dan kijkt ie zo: >;)

afijn,kimmie vandaag druk druk....iedereen was leuk,hem helemaal begroeten,dus eerste wat ie zei :"zo dat duurde lang voor je weer kwam " (5 dagen..normaal elke dag of om de dag contact) ,en ik wil bloed trekken van die hond,die is zoooo goed...

:D :D

maar ja..had zelf gedacht aan volgende week bloed trekken... := ,en zit nu dus weer in de zenuwen omdat er weer bloed is getrokken....wilde dat en weekje uitstellen,maar hij was zo van :wow: wat ziet die er goed uit,en hij stond echt met glimlach naar zijn kleine maus te kijken... :D

dus ja...straks weer bellen...en dan weten we meer...

Fury08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 13:08

Ohw wat goed zeg, dat het nog steeds zo goed gaat! Ben blij voor jullie meis! Nu inderdaad hopen dat de bloedwaardes nu nog beter zijn :D Hoe gaat het met Gambit?

BaiNar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 13:09

Gaaf... hou ons op de hoogte!!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 13:15

met gambit gaat het goed :j die is weer gewoon :)

dus dat is ook even uitstel...

maar echt..hahah heb er zelf een big smile van,zoals het vandaag ging....

er wordt wel meteen groot onderhoudt gedaan,alle bloedwaardes worden nagekeken,dus algeheel bloedbeeld en dan appart de nierwaardes,maar hij zei zelfs,stel je voor dat de waardes toch eens naar gewone waarden kunnen gaan...en dat uit zijn mond,is echt een wonder... :j

maar ik heb ook afgesproken volgende week langer te wachten tussen het spoelen..als het goed gaat gaat het goed...

ik zei ook dat ik die pillen gaf en dat ik vond dat kimmie "beter" was geworden,oa veel minder drinken,waarop die meteen zei "echt????? "

en toen al helemaal bloed wilde hebben...

nou ja,duimen maar weer,voor een heel mooie uitslag...
Laatst bijgewerkt door kimmie261 op 12-06-09 13:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 13:16

Wauwwww spannend!!! Het zou toch wat zijn he, als het gewoon helemaal goed gaat straks? :D

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 13:18

Nog even spannend dus !!

In ieder geval heel fijn dat Kimmie zich zo goed voelt. :D

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 13:19

Ik duim met je mee!! Altijd fijn om van dierenartsen te horen dat het zo goed gaat ;)

femiaans

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 13:25

Ik ben al vanaf het begin een stille meelezer ( een vooral eentje die met de duimen zit te draaien)maar ik krijg steeds meer respect voor je begaandheid met je dieren. Je bent gelukkig ook één van de weinige die het belang van een dier boven alles zetten. Hulde hoor!
Ik wens je alle sterkte toe en ik hoop werkelijk dat je voorlopig die grijns niet meer van je gezicht hoeft te halen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 13:26

TS, mag ik vragen wat jullie (qua geld) nu aan Kimmie kwijt zijn? :o

Klinkt misschien als een brutale vraag, maar ik vind het juist geweldig dat jullie dit allemaal voor haar doen terwijl ze pas net bij jullie is en zo :)

buukske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 13:27

Goh,wat een verhaal zeg.....ik hoop echt dat jullie hondje een wondertje is ...en iedereen versteld laat staan!

Weet je hoelaat je de uitslag kan verwachten?,ben ook erg benwd!

Heel veel succes ermee

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 13:27

ja nou zeker uit zijn mond,geloof mij,ben er al vaak naar binnen gegaan,van goh wat doet kimmie het toch goed,en dan heel somber buiten gekomen,omdat hij echt altijd weer vrij negatief is en alles heel somber inziet..

maar nu...hij stond echt te kijken van HUH,die is wel heel erg goed...

en ik zei tegen hem,dat ik zijn collega tegen het lijf liep,die haast omviel dat dit kimmie was,waarop hij zei,dat níemand daar verwacht had dat kimmie de eerste week zou overleven,en helemaal niet dat ze er nu nog zou zijn....

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 13:37

Rock schreef:
TS, mag ik vragen wat jullie (qua geld) nu aan Kimmie kwijt zijn? :o

Klinkt misschien als een brutale vraag, maar ik vind het juist geweldig dat jullie dit allemaal voor haar doen terwijl ze pas net bij jullie is en zo :)

ik weet het niet precies hoeveel we kwijt zijn,maar wel een paar honderd euro inmiddels,en moet zeggen,dat de kliniek in heede waar ze in het begin geweest is,de duurste was (dik 250 euro,maar voor 1 nacht opname,10 liter spoelen, 3 echo's en meerdere bloedonderzoeken en urine onderzoeken)

mijn da zijn heel lief :j die rekenen alleen kosten die ze hebben,dus voor bloedonderzoek zoals vandaag betaal ik 12,50 ,daar hoef ik geen spreekuurkosten te betalen,wordt allemaal ingeboekt als vervolg afspraken :)

maar denk als ik snel reken bij mijn eigen dierenartsen tussen de 200 en 300 euro kwijt in 4 weken... (met opnames,infusen, infuusspullen voor thuis,bloedcontroles enz)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 13:38

Super dat jullie dat doen! Er zijn ook genoeg mensen die het niet zouden overhebben voor hun dier...

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 13:49

Wat leuk dat de DA zo enthousiast was over kleine Kimmie. Ze wordt zo langzamerhand een medisch wonder.
Ik ga weer duimen voor goede bloeduitslagen.

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 13:57

kimmie de rekening wordt niet prettig maar geen geld ter wereld kan jou dat geven wat je nu mag voelen. Een levende pup in plaats van een gestorven hond. :D :+

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 14:11

haha ik kijk eerlijk gezegd niet naar dat geld...dan had ik haar meteen moeten laten inslapen...maar dat wil ik helemaal niet,ben zo blij dat we geknokt hebben voor haar,en nog doen...

en er was een man daar aan die balie,die zag kimmie en zei,oo jij bent leuk,wil je bij mij komen wonen,en mij lachend aankeek en zei,ik pik haar hoor...

waarop ik geantwoordt heb,"dat wil je niet,want je krijgt er meteen een dierenarts bij kado :+ "

die man snapte er niets van,die ziet een gezond hondje lopen...keek me aan alsof ie water zag branden... :+

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 14:16

Fijn nieuws weer :) Hoelaat kan je weer bellen? :)

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 14:17

Ooh wat super dat het weer goed gaat zeg :D

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 14:19

half 3 a kwart voor 3,maar meestal bel ik rond 3 uur,heb al een paar keer gehad dat om kwart voor 3 het nog niet binnen was...

spannend weer... :j ,stom heb dus weer de zenuwen,daarom dacht ik,laat ik een weekje uitstellen,is beter voor mijn gestel zeg maar,iedere week in de stress om dat bloed...

maar goed,hij was zelf zo onder de indruk van hoe kimmie was vandaag,dat ie meteen zei,ik wil bloed trekken (wel braaf erachteraan, "als je dat goed vind" :D ) ,ja en dan zeg ik geen nee,dat wil ik niet...

ik ga zo maar even wat paardjes eten geven ,dan ben ik bezig... :)

Fury08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 14:24

Spannend......... Ik duimmmm

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 14:27

Spannend weer inderdaad! Ik moet zo (15:15u) helaas weg, hoop dat ik nog even antwoord kan lezen voor ik weg ga O:) Anders vanavond laat maar :j

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 14:30

Wederom spannend....
Wel een groot compliment dat die DA meteen zei dat Kimmie er zo goed uitzag...

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 14:31

verdorie, moet ook om 15:00 weg.. :P anders vanavond om 7 uur pas :(