Is Faizah de warme dagen goed doorgekomen, 8nnemiek?
Lief dat je het vraagt! Het gaat heel goed Ze kan weer iets meer warmte verdragen, de airco staat dag en nacht op 22 graden. En ‘s morgens is ze altijd lekker fit en actief. Ze blijft nu een lage dosering vochtafdrijvers en prednison krijgen, en nog kruidentabletten onder het mom van baat het niet dan schaadt het niet, en ze is weer heerlijk vrolijk en niet meer benauwd
Vanmorgen met het opkomende zonnetje
JesdaJinn
Geplaatst: 21-08-25 10:25
Hier helaas gevallen waardoor mijn enkelbanden een tik hebben gehad en ik niet kan lopen. Even rustig aan doen dus de honden doen gezellig mee.
Ik loop ook achter Vorige week op pad geweest zonder Nala. Vandaag mocht ze mee naar de draverijen. Vind ze heel interessant en ze moedigde ook aan Week 34
Beterschap JesdaJinn
xoranlover
Geplaatst: 24-08-25 14:04
Week 35 Lanah is vandaag jarig en 5 jaar geworden.
Annienke
Geplaatst: 24-08-25 19:03
Eefsel wat een geweldige foto
Gefeliciteerd met Lanah
Week 34: Poging gedaan om een leuke foto van Nera in het gras te maken voordat het gemaaid gaat worden. Tsja
Geen probleem om twee foto’s van Evi te zien Sanne, altijd leuk Beterschap JesdaJinn! Dushi is inderdaad een knapperd, fijne uitstraling ook. Gefeliciteerd met Lanah Annienke
Voor mij in week 34 onverwacht ook een medische tegenvaller, gelukkig goed gezelschap op de bank. Hij gaat dan zelf met zijn neus onder een kussen en als dat kussen dan zo omvalt, blijft hij er gewoon mee liggen :’)
Jindai
Geplaatst: 24-08-25 20:04
Wauw, wat een mooie foto's Leo en Eefsel!
Oh wat goed om te horen 8nnemiek! Geloof dat het aankomende week nog een paar dagen warm wordt, hopelijk komt ze die ook weer goed door. Ze ziet er goed uit zeg!
Beterschap JesdaJinn en Hilde! Jullie hebben gelukkig wel allebei goed gezelschap!
Gefeliciteerd met Lanah!
Pluis was afgelopen week logeren met m'n moeder, bij m'n broer en schoonzus. Ze heeft het ontzettend naar haar zin gehad en lekker gespeeld met hun hondje, maar ik ben blij dat ze weer thuis! Vanmiddag lekker naar de hei geweest, die op het moment weer in bloei staat.
Nou ik mag ook mee doen nog de laatste helft van het jaar 2 kittens hebben hun intrek genomen, namen zorgt al een aantal dagen voor twijfel maar dat komt vast nog wel goed
Tinkermuts
Geplaatst: 28-08-25 09:22
Wat een mooierds, vind vooral die met de donkere neus heel aansprekend.
Beterschap jesdajinn
Wat een mooi hondje is Dushi toch
Ik loop ook ver achter . Mijn heerlijk verwaande trutje gister op de Veluwe
Susanne
Geplaatst: 28-08-25 10:46
Wat een mooie poezen komen er voorbij. Wat hebben sommige bijzondere ogen zeg, heel mooi om te zien.
Ik heb vorige week gemist dus ik doe voor deze week stiekem twee foto’s.
Rondje in onze voortuin
En zo begin in als het even kan graag mijn (werk)dag: boekje mee, hondje naast me.