Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Weer leuke kaartjes en foto's. Hopelijk ben ik niks belangrijks vergeten. Ben wel mega jaloers op jullie sneeuw
Maar goed, wie weet krijgen wij het hier ook nog.
Flux schreef:Hier ook wat minder actief helaas. Ik run een kleinbedrijf en we hebben veel toekomst zorgen met alle stijgende prijzen en de winter voor de deur. Ben er soms gewoon echt naar van en dan wil ik alleen maar doelloos scrollen![]()
Maar, ik ben bezig met de hints en persoonlijk vind ik het super leuk dus dat klopje kan ik mezelf ook weer geven![]()
Vesper heeft inmiddels flink een mening gekregen en is bij vlagen een erg fel madammetje.![]()
[ [url=m/mNpdmY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZeqOU6.jpg]Afbeelding[/url] ]
KimD schreef:Good to know in ieder geval. Hoeven we het volgend jaar niet meer te doen en hoef ik me al dat werk niet meer aan te doen.
Ik sluit me alleen aan bij de mening dat ik de interactie met elkaar dit jaar minder vindt dan vorig jaar
.
Er zullen altijd mensen zijn die met je mee kletsen, alleen misschien niet de hele groep. Ik ben idd ook wel oprecht benieuwd wat de oplossing dan is behalve zelf proberen tussendoor dingen te schrijven en proberen meer interactie te creëren als je dat graag wilt. Als je echt een harde eis gaat stellen dat je zoveel actief moet zijn enz enz dan ga je ook gewoon mensen uitsluiten die wel graag een leuk pakket willen maken, maar die gewoon niet altijd tijd hebben voor Bokt. En gezellig proberen te kletsen, kan elk individu in het topic gewoon zelf proberen een beetje aan te sturen, dat zou niet vanuit organisatie hoeven komen vind ik of als eis of whatever gesteld te hoeven worden. Zoiets moet gewoon een beetje vanzelf/organisch gaan. En ik denk ook niet dat je het voor iedereen perfect kunt doen ook eigenlijk, maar met dit onderwerp is het iets waar je als individu prima zelf wat mee kunt doen wanneer je het gevoel hebt dat het niet actief genoeg is.
. Maar ben echt zooo benieuwd naar alle pakketten en kijk echt uit naar alle unboxing verhalen, dat vond ik namelijk echt super tof vorig jaar! En vind het spannend, maar ook echt heel leuk om straks de unboxing van ons lootje te gaan zien. Ik ga het ook zeker jammer vinden wanneer het weer voorbij is.
die er voor zorgen dat de zin wat anders is dan vorig jaar 
ik vind jouw lappen teksten en bijleesposts altijd fantastisch maar please dit typ je toch wel op een pc ofzo toch?
ik vind deze tekst op mijn telefoon typen al een crime

Mij gaat het er meer om dat ik er onzeker van wordt of het wel een leuk pakket is en ik wel leuke dingen heb uitgezocht. Ik ga er dan heel erg om twijfelen en vorig jaar had ik dat niet zo. Maar ja misschien maak ik mij gewoon te druk. Geniet wel altijd van je mooie foto’s!