Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KimD schreef:Toch is denk ik zo'n 90 tot 95% van de pakketten zeker €20,- tot €25,- gevuld als ik de unboxing bekijk in het topic.
Het lijkt mij dus helemaal niet gek om het budget te verhogen, als dat betekend dat een aantal mensen niet mee (kunnen) doen is dat heel jammer maar niks aan te doen natuurlijk.
Door het verhogen worden de pakketten ook meer gelijk. Hondenspul is nou eenmaal iets duurder.
Kaus schreef:Hmm lastig. Ik ben inderdaad niet voor buitensluiten. En je kan inderdaad bij een kringloop een hoop halen. De roze Yoshi knuffel die mijn lootje kreeg was ook maar 0,50€ van de kringloop. Had ik 'm nieuw gekocht, was die denk ik wel €15,- geweest. Was dat dan beter geweest omdat ik een bepaald budget moet halen?
Maar ik vind wel een verschil zitten tussen voor 12,50€ een bot en een balletje kopen. Of voor 12,50€ de hele kringloop leeg kopen aan super leuke spullen.
En in de situatie van KimD die dan geen 'goedkope troep' wil (begrijpelijk hoor) denk ik dat je dan dus zelf ook geen dozen vol spullen gaat verwachten. Zelfde als dat wanneer je meedoet met 2+ honden je gewoon niet evenveel krijgt per hond als wanneer je met 1 meedoet. Maar dat verwacht je dan ook niet neem ik aan.
Kaus schreef:CB, ik heb het idee dat je het erg op jezelf betrekt maar zo bedoel ik het niet. Ik bedoel het ook voornamelijk over mezelf. Ik wil SS 2022 meedoen met 3 of waarschijnlijk 4 honden. Maar wil ik dan een pakket wat 4x zo groot is als iemand met maar 1 hond? Nee dat verwacht ik totaal niet. Ik kies ervoor om 4 honden te hebben, mijn SS kiest niemand iemand met 4 hondenEn ik wil dus ook niet dat mijn SS zich dan verplicht zou voelen meer te kopen.
Basispakket ben ik niet per se voorstander van maar ook niet op tegen.
KimD schreef:Kaus schreef:Hmm lastig. Ik ben inderdaad niet voor buitensluiten. En je kan inderdaad bij een kringloop een hoop halen. De roze Yoshi knuffel die mijn lootje kreeg was ook maar 0,50€ van de kringloop. Had ik 'm nieuw gekocht, was die denk ik wel €15,- geweest. Was dat dan beter geweest omdat ik een bepaald budget moet halen?
Maar ik vind wel een verschil zitten tussen voor 12,50€ een bot en een balletje kopen. Of voor 12,50€ de hele kringloop leeg kopen aan super leuke spullen.
En in de situatie van KimD die dan geen 'goedkope troep' wil (begrijpelijk hoor) denk ik dat je dan dus zelf ook geen dozen vol spullen gaat verwachten. Zelfde als dat wanneer je meedoet met 2+ honden je gewoon niet evenveel krijgt per hond als wanneer je met 1 meedoet. Maar dat verwacht je dan ook niet neem ik aan.
Uiteraard niet. Maar ik zat voor één hond ook ruim boven het budget en dat vond ik helemaal prima want dat was mijn keuze.
Ik denk dat Candalisa het bij het juiste eind heeft. Gewoon twee topics. Een budget topic en een iets duurder topic. Ik heb geen patent op een SS topic, het was een spontaan idee. Als dus iemand volgend jaar een SS topic wilt openen à €12,50, prima, als iemand een SS topic wilt openen met een budget van €100,-, ook prima. Als het past meld je je aan en anders niet. Simple as that!
Het lage budget is ook wat me weerhoud om mee te doen aan de normale SS, dat is mijn keuze, ik voel me daardoor ook niet buiten gesloten of anders dan de rest.
Het lijkt me dat we daarmee ook deze discussie kunnen sluiten.
AfricanLady schreef:KimD schreef:
Uiteraard niet. Maar ik zat voor één hond ook ruim boven het budget en dat vond ik helemaal prima want dat was mijn keuze.
Ik denk dat Candalisa het bij het juiste eind heeft. Gewoon twee topics. Een budget topic en een iets duurder topic. Ik heb geen patent op een SS topic, het was een spontaan idee. Als dus iemand volgend jaar een SS topic wilt openen à €12,50, prima, als iemand een SS topic wilt openen met een budget van €100,-, ook prima. Als het past meld je je aan en anders niet. Simple as that!
Het lage budget is ook wat me weerhoud om mee te doen aan de normale SS, dat is mijn keuze, ik voel me daardoor ook niet buiten gesloten of anders dan de rest.
Het lijkt me dat we daarmee ook deze discussie kunnen sluiten.
Ja maar dan moet er ook dus iemand zijn die dat wil organiseren.
Ik zie dat niet zitten