.@ de vlaamse reuzen: als hij er geld voor gaat vragen denk ik niet dat opvangen iets kunnen doen.
Weet dat er een tijdje geleden in Drunen knaagdierenflatten met inhoud te koop waren. Inhoud waren 51 konijnen en cavia's. De drinkflesjes op de foto's waren zwart van de algen (niet groen, maar zwart! Water was niet meer te bekennen). Wilde helaas ook niet meewerken, want vroeg zich voor de flatten en de dieren 350 euro.
Het is toch om te huilen.. 
, eerste castratie bij deze DA maar stukken beter
. Meneer was alert en zat gelukkig al aan zijn hooitjes te knagen , hij zit nu lekker in het fietsenhok met deels een handoek over de kooi. Hij was snel bij en was een model patient
, wat zal de schok groot zijn als hij voelt dat zijn ballen weg zijn
maar zit meerdere keren per week op mp te kijken, maar bij ons in de buurt is tot nu toe(!) niks te vinden.
. Dank voor de tip! Ik heb net al even op marktplaats zitten kijken, je hebt voor 299 ook hondenrennen die flink groot zijn, zo duur en moeilijk kan een dakje erop maken niet zijn. En een net zou ook kunnen, gaat me puur om eventuele roofvogels (die hier helemaal niet zitten) of katten, maar misschien is het voor de nijnen ook wel fijn om met zeil een een overdekte ren te maken. Die hondenrennen hebben wel spijlen waar dan onderste 60-70 cm gaas tegenaan zou moeten. Maar dan nog is het minstens de helft goedkoper.