Heb ze bij degomeat vandaan, maar mijn katten eten het niet (meer).
Geef ze al een tijdje barf, maar dacht met vakantie is het wel handig om wat kvv bij te voeren, maar ze halen hun neus er voor op

Gratis af te halen omgeving rotterdam.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
essiesilly schreef:ik zou het niet zomaar geven, waarom wil je het precies geven? vind er nogal veel "ingrediënten" inzitten die ze makkelijk uit hun voeding kunnen halen, net als de omega kan je uiteraard ook in de vorm van vis geven
essiesilly schreef:Als je de weerstand wilt verhogen zou ik eest eens kijken naar kokos olie, puur natuur en echt top spul! Verder is variatie in je menu het sleutelwoord en als je dan ook nog verschillende groenten toevoegd ben je super aan de gang
princesmax schreef:Sassol schreef:Misschien voor de volgende keer dat je om 1 of andere reden geen vlees kan geven: koop kippenvleugels/kipkarbonade oid en kippenlever/kippenhart. Dat heeft elke supermarkt wel
oh daar heb ik niet eens aan gedachtbedankt voor de tip!
princesmax schreef:Helaas heb ik mijn hond noodgedwongen tijdelijk terug op brokken moeten zetten.
Onze vriezer is tijdens onze vakantie kapot gegaan al het vlees wat erin zat weg kunnen gooien.
En het ergste was nog dat de winkels dicht waren toen we terug kwamen.
De supermarkt was nog wel open dus nu heeft hij jumbo brokken.![]()
![]()
Hij poept nu heel veel en drinkt veel meer water als normaal en dan heb ik het nog niet eens over die vieze vuile stink scheten gehad![]()
![]()
Morgen avond gaan we naar een nieuwe vriezer kijken en hopelijk kopen we die dan ook dan kan onze Milo weer lekker vlees eten( en zijn wij van die stink lucht hier in huis af
)