Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Billy schreef:Nou hoef je niet bang te zijn voor koetjesrepen bij gebrek aan chocola, maar er zijn grenzen aan wat gezond is voor een hond...
Anoniem schreef:Daarom liggen dingen als chocola nu wel buiten zijn bereik. Maar meneer gaat slopen als hij helemaal nergens bij kan dus ligt er nu een broodje en en appel en en frikandel oid zo dat hij daar bij kan. Ik ben normaal gesproken totaal anti- met de pot mee eten! Mijn honden krijgen kvv van carnivoer en de lukullus brok dus ik zou normaal gesproken iemand ook voor gek verklaren, maar dankzij deze hond heb ik wel ingezien dat er uitzonderingen zijn. Niet iedere hond doet het goed op kvv/barf of brokken, al was ik daar altijd wel heilig van overtuigd zoals velen hier.
Aranel schreef:Ondanks dat dit topic gaat over de tegenstanders van vers vlees
.
essiesilly schreef:kugger... soms word ik echt moe van je...
wat nou dat kamp :S en tegenstanders? dit topic is niet gemaakt door een barfer hoor.. ik citeer uit de openingspost
"Ik ben toevallig tegen vers vlees voeding."
dat je er voor uitgemaakt word komt wellicht door je zeer negatieve toon, zoals al vaker tegen je gezegd is hier in het topic
Kuggur schreef:Ik denk dat die hypothetische "tegenstanders" van vers vlees helemaal niet bestaan. Het is een naam die barfers geven aan iedereen die het durft een kritisch geluid te laten horen ten aanzien van de wonderlijke claims en theorieen uit dat kamp.