Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Beans schreef:Hai Leonoor,
Morgenochtend gaan we met Yvette en honden speuren, ik hoop zo dat ze spoor vinden: dat alleen al zou betekenen dat Beany in ieder geval nog in leven is gezien door de Duitser vandaag... Als ze geen spoor vinden, is het ook duidelijk dat het weer een andere golden betreft en kan Rossum wel Beans zijn. Als we haar zien: nog mooier, vangen natuurlijk top... Heb daar wel al 7 weken van gedroomd!
Tot updatens,
Niek
Als er mensen in de buurt zijn die willen 'spotten' (dus kijken vanuit auto's) tussen Egge en Wielen... ?
Beans schreef:Vandaag zijn we begonnen met speuren op de plek die de Duitse man had aangegeven, helaas, geen spoor. Hij moet een andere retriever hebben gezien, niet Beans. Dat is het fijne van speurhonden, met een goede geurbron laten ze zich niet misleiden! Omdat Yvette en Anke toch helemaal van Apeldoorn naar Balderhaar-Egge waren en ik vanuit Enschede, hebben we toch besloten ook een eind verderop te zoeken (op paragnostische meldingen). Ook daar eerst niks. Gelukkig had Yvette al een oplossing, we stoppen gewoon bij ieder kruispunt, en nemen steeds 1 speurhond uit de auto, kijken of hij wat vindt... Bij het vierde kruispunt was het raak, Kaylee had spoor! Helaas moesten we alledrie vanwege afspraken om kwart over een - half twee terugrijden.
Het belangrijkste voor mij is dat Kaylee aantoonde dat Beans waarschijnlijk in leven is (het spoor was maximaal 3 dagen oud, om dat spoor te maken moet Beans daar gelopen hebben, vandaag of tot maximaal 3 dagen geleden), en ik verwacht daar dan geen verandering in; temperaturen zijn beter dan eind december-januari, water beter voorhanden, etc.
Deze ontwikkeling moet nog even op me inwerken, vandaar (nog) geen exacte locaties...