AbleToDream schreef:Wat een drolletjes robeer!!! Gaan jullie er eentje van bijhouden zelf ook?
Nee.....ik ben juist aan het afbouwen
Er gaat wel een van de kittens naar een bevriend fokker dus de lijnen blijven voortgaan. Daar ben ik wel blij mee aangezien het lijnen zonder outcross zijn en die worden steeds schaarser.
CalipsoLover schreef:Wat een schatjes
De kittens van Rosie's moeder zijn onderweg en kunnen ieder moment geboren worden. Eind augustus dus hopelijk nog een bluisbol in huis. We staan als tweede op de lijst dus hebben normaal gezien veel keuze, de fokkers raden aan om een mannetje te nemen omdat dit vaak beter klikt. Nu is Rosie sowieso een super sociale kat die met alles en iedereen wil knuffelen (katten, honden...). Hoe staan jullie daar tegenover? Zouden jullie bij een poes terug een poes zetten of een katertje?
Het maakt op zich niet zo heel veel uit welke geslachten je bij elkaar zet aangezien alles toch gecastreerd zal zijn neem ik aan. Ik adviseer altijd naar de karakters te kijken, die moeten matchen en dat staat vaak los van het geslacht
We hebben helaas het roze poesje toch moeten laten gaan.....
Ze bleef kwakkelen en uiteindelijk werd ze steeds zwakker. Dan moet je als fokker een hele moeilijke beslissing nemen die ontzettend veel pijn doet.
De andere 4 doen het geweldig. Groeien als kool en beginnen al echt ragdolls te worden.

Nummer 4 ligt nog in het tunneltje te slapen