Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mhollander schreef:Mindfields schreef:Maarja nu nog vangen! Ik denk nu toch dat een verdovingsgeweer een goede oplossing is hoor, en dan als een malle achter de hond aan tot ze omvalt.
Zo dacht ik ook. Bij een wild dier lukt het toch ook waarom zou het dan bij bange hond niet lukken.
Mindfields schreef:mhollander schreef:
Zo dacht ik ook. Bij een wild dier lukt het toch ook waarom zou het dan bij bange hond niet lukken.
Ja precies, hele volksstammen wilde beren, apen, losgebroken gorilla's etc zijn er ook mee gevangen dus dan moet een golden retrievertje toch ook geen probleem zijn.
easygoing schreef:Zou Beans nog steeds zo vliegensvlug zijn? Ze zal toch wel een behoorlijk verzwakt is.
easygoing schreef:Zou Beans nog steeds zo vliegensvlug zijn? Ze zal toch wel een behoorlijk verzwakt is.
baretta schreef:easygoing schreef:Zou Beans nog steeds zo vliegensvlug zijn? Ze zal toch wel een behoorlijk verzwakt is.
Maar mede doordat er al zoveel op haar "gejaagd" is en omdat ze (mss) wat zwakker is, zal ze eerder reageren door contact helemaal te vermijden of uit de weg te gaan, of als ze erg zwak wordt, zich gaan verschuilen. En dan is een bos heeeeeeeeel groot.
Wens jullie alle succes en blijf hier opletten voor jullie.
Grtz.