Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En er is ooit iets gebeurd met haar (het hele nest was bangig) waardoor ze panisch is voor lichtjes/lampjes/schaduwen maar dat is eigenlijk haar enige 'probleempje'.

.

testebeest schreef:lepel leuke hond.Hihi dat is de rede dat ik geen opvangadres wil zjin.Ik denk dat ik dan op een gegeven moment 20honden heb
Het zou me op zich niet verbazen als er Mechelaar in zit, heb je enig idee wat voor kruising het precies is? cariena1 schreef:zodra ik foto's heb plaats ik ze, ze staat wel op http://straydogsnederland.nl/ naam LAra, bij de honden vanaf 1 jaar vindt t belangrijk dat een hond bij mijn 2 hele kleine kinderen kan
. merrieveulen schreef:@ Lepel, supermooie hond, die oogjes!Het zou me op zich niet verbazen als er Mechelaar in zit, heb je enig idee wat voor kruising het precies is?
Wel duitse herders, maar mechelse heb ik er nooit gezien. Er zitten een hele hoop soortgelijke hondjes in het asiel daar (dierenhulpmirbessa.nl). Ze was gevonden op het strand met een paar andere puppies, de moeder was wel bekend maar hebben ze nooit kunnen vangen, is nu helaas ook dood.
Aangezien moeder diehard zwerver was vermoed ik dat het een ubermix van vanalles is, maar je weet maar nooit of er een bepaalde herder achtige reu rondloopt die iedereen bezwangert.

mazzeltje schreef:Lepeltje schreef:Haaaaj![]()
Hoe is het met Lola, vindt ze wip nog eng?
Ja, helaas wel..
Alleen jouw man of ook anderen?
Maar het heeft ook een hele tijd geduurd voordat ik haar met snoepjes kon trainen want dat vond ze eerst helemaaaal niet belangrijk.