Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ketly schreef:Helaas heb ik niet genoeg tijd meer om voor mijn teddy dwergjes te zorgen.Als ik ze op marktplaats zet, voelt dat voor mij een beetje als 'afschepen', vandaar dat ik een oproep op dit topic zet. Als er iemand is met interesse, zou die mij een berichtje op bokt willen sturen?
Fleurtje100 schreef:Heb om die reden ook geen teddy's genomen, hoe leuk ik zo ook vind, kan niet garanderen dat ik de komende tien jaar genoeg tijd heb om te borstelen en kammen.
Kun je die teddy's trouwens niet knippen zodat het minder werk is? Deed ik als kind ook met mijn angoracavia die niet van borstelen en kammen hield, het zag er niet uit, maar het scheelde veel klitten en veel werk. Maar teddy's hebben zo te zien wel een ander soort vacht, stuk pluiziger.

. Niet dat het bij jou perce ook zo hoeft te zijn.

Moonfight schreef:@ Ketly: Ik kan je veder niet helpen;) Maar ik denk dat het feit dat het teddy's zijn er voor zorgde dat er een gesprek ontstond over het houden van teddy's. Niet dat het bij jou perce ook zo hoeft te zijn.
En ze heeft ook een half-blauw oogje, aan de rechterkant.
, ben benieuwd hoe het morgen gaat... 
Boef! Denise1984 schreef:Tianbelli@ ze zijn idd mooi je parelfeh's al vind ik de ram iets te licht van kleur. Maar dat gebeurt al gauw door invloed van zon en leeftijd. Jammer dat ie niet zo mooi in stelling staat. Maar dat zeg je zelf al. De voedsters zijn ook prachtig. Maar er is er maar 1 getatoeeerd? Als je er toch niet mee gaat fokken maakt dat niet uit.