Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maar zeurt verder ook niet, ziet dat mij n honden het goed doen dus verder geen commentaar gelukkig.
en dat soort dingen ben ik heel blij mee. nu ook .. scalibor band mee genomen omdat ik naar frankrijk ga, zegt ie doe hem eerst bij 1 hond om, als die er op reageert kan je het bij de ander proberen en het dichte doosje terug brengen
(jolie heeft op pipetten vaker gereageerd)

) Is wel een hond die alleen maar buiten komt overdag, dat is denk ik wel van belang, ken veel binnenhonden die er niet uit zien en stinken
ik heb nu 3 honden (groot) in huis en je ruikt niks, ook vreemde mensen ruiken niks.
)
voor jezelf maak je toch ook eten en blijf je gezond doordat je weet wat je nodig hebt en daarin veel varieert met gezonde verse voeding?
ik dacht toen de honden op brok stonden ook altijd oh die is gezond, 1x in de zoveel tijd tanden schoon laten maken, anaal klieren laten legen, dat de vacht niet heel neutraal rook en ze niet echt fris uit de bek roken en giga hopen stront hadden ja dat hoort toch bij een hond?? ... nu weet ik gelukkig beter
je weet toch wat gezond is voor een mens? tenminste.. als je je verdiept