Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Macs schreef:Ik snap nooit wat er bedoelt wordt met 'achter lopen'. Als het werkt, dan werkt het toch? (En zeker als Cesar bewijst dat hij de enige is die kán helpen)
Dan zie je dat een hoop van ons een heleboel hebben berijkt in het hondenwereldje.
Wordt niet zo gewaardeerd
Bianca41 schreef:Nikki kan je dan publicatie's geven waarin je genoemd word en wat je allemaal gedaan hebt?
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit van je gehoord en loopt best al lang mee in het hondewereldje.
Ik heb het topic wel gelezen,maar zelf vinden dat je het bij het juist eind hebt.Betekent het nog niet dat een ander dat ook vind.

Macs schreef:Ik snap nooit wat er bedoelt wordt met 'achter lopen'. Als het werkt, dan werkt het toch? (En zeker als Cesar bewijst dat hij de enige is die kán helpen)

yerevan schreef:Mensen die iets tegen de methode van Cesar hebben, kijken niet goed naar de uitzending. Maar hebben hun oordeel al klaar voor ze uberhaupt gekeken hebben.

Nikki__ schreef:yerevan schreef:Mensen die iets tegen de methode van Cesar hebben, kijken niet goed naar de uitzending. Maar hebben hun oordeel al klaar voor ze uberhaupt gekeken hebben.
En jij vindt niet dat je snel oordeeld?
Heb je het hele topic al gelezen? Want ik haal vaak genoeg afleveringen aan (dus ja, ik kijk) waar ik mijn mening over geef.
Ik heb mijn oordeel dus niet klaar zonder te hebben gekeken.
Scheer niet iedereen over een kam wil je, dat is echt heel vervelend.
@Joolien; Geduld en een goede GT, maar ik geloof dat je dat advies al hebt gehad?
@Macs; Cesar werkt volgens de dominantietheorie. Een die vroeger is bedacht, door een zekere meneer. Deze meneer heeft wolfen geobserveerd. Na deze observatie heeft hij de dominantietheorie bedacht, die iedereen altijd braaf heeft gevolgd.
Echter zijn er de laatste tijd onderzoeken gedaan door meedere mensen, die hebben ontdekt dat de dominantietheorie eigenlijk niet klopt. Dat wolfen op een hele andere manier samen leven en al die regels niet gebruiken.
Het verdedigen van voedsel is er zo een. Dominantietheorie zegt; een ranglagere mag nooit zijn voedsel verdedigen tegen rang hogeren.
Onderzoeken wijzen echter uit dat een ranglager in een roedel wolfen, wel degelijk zijn voedsel mag verdedigen. Zelfs als de underdog is!
Dit zijn kleine voorbeelden, maar wel waar de dominantietheorie op gebaseerd is.
Kort samengevat; Cesar gebruikt dominantietheorie = oud .
Snappie?

vergeef me.
Maar een oude methode hoeft niet per definitie fout te zijn.
, maar meer sommige handelingen en dingen die hij interpeteerd, die ik anders zie.
Nikki__ schreef:yerevan schreef:Mensen die iets tegen de methode van Cesar hebben, kijken niet goed naar de uitzending. Maar hebben hun oordeel al klaar voor ze uberhaupt gekeken hebben.
En jij vindt niet dat je snel oordeeld?
Heb je het hele topic al gelezen? Want ik haal vaak genoeg afleveringen aan (dus ja, ik kijk) waar ik mijn mening over geef.
Ik heb mijn oordeel dus niet klaar zonder te hebben gekeken.
Scheer niet iedereen over een kam wil je, dat is echt heel vervelend.
@Joolien; Geduld en een goede GT, maar ik geloof dat je dat advies al hebt gehad?
@Macs; Cesar werkt volgens de dominantietheorie. Een die vroeger is bedacht, door een zekere meneer. Deze meneer heeft wolfen geobserveerd. Na deze observatie heeft hij de dominantietheorie bedacht, die iedereen altijd braaf heeft gevolgd.
Echter zijn er de laatste tijd onderzoeken gedaan door meedere mensen, die hebben ontdekt dat de dominantietheorie eigenlijk niet klopt. Dat wolfen op een hele andere manier samen leven en al die regels niet gebruiken.
Het verdedigen van voedsel is er zo een. Dominantietheorie zegt; een ranglagere mag nooit zijn voedsel verdedigen tegen rang hogeren.
Onderzoeken wijzen echter uit dat een ranglager in een roedel wolfen, wel degelijk zijn voedsel mag verdedigen. Zelfs als de underdog is!
Dit zijn kleine voorbeelden, maar wel waar de dominantietheorie op gebaseerd is.
Kort samengevat; Cesar gebruikt dominantietheorie = oud .
Snappie?
yerevan schreef:Als jullie goed naar Cesar Milan gekeken hebben , weet je dat Cesar absoluut geen voorstander is van slipkettingen en dergelijke. Maar zegt hij " Ik gebruik zoveel mogelijk de middelen die de mensen thuis gebruiken".
Kijk bij mij op de hondencursus, daar mag ook geen slipketting gebruikt worden maar er zijn verschillende mensen die het thuis wel blijven doen ondanks tegenstand van de lesgever. Cesar weet dit ook en probeert daarom zoveel mogelijk de middelen te gebruiken van de mensen zelf. Hij probeert ze wel een andere halsband te verkopen, maar niet iedereen wil dit en dat respecteert hij.
Er zijn verschillende zogenaamde 'valse' rottweilers die martin gaus levensgevaarlijk vond en waarvan de enigste oplossing inslapen was. Volgens Martin Gaus dan. Gelukkig waren er mensen die daar anders over dachtten en hebben deze honden na een heropvoedingscursus weer tot normaal gedrag gekregen.
Mensen die iets tegen de methode van Cesar hebben, kijken niet goed naar de uitzending. Maar hebben hun oordeel al klaar voor ze uberhaupt gekeken hebben. Over het algemeen heeft hij enorme probleemhonden in zijn programma en niet gewone huis tuin en keukenhondjes. Hij doet alles met respect naar de hond in alle rust en kalmte. Probeer het zelf maar eens met je hond. Let op je lichaamstaal en straal rust en kalmte uit en verlies je geduld niet. Het doet echt wonderen.
Iedere manier van opvoeden heeft iets maar veroordeel een andere manier niet als je er geen verstand van hebt. Gebruik gewoon je gezonde verstand!
Nikki__ schreef:Macs schreef:Ik snap nooit wat er bedoelt wordt met 'achter lopen'. Als het werkt, dan werkt het toch? (En zeker als Cesar bewijst dat hij de enige is die kán helpen)
Is nogal kort door de bocht... Slaan zal vast uiteindelijk ook werken, maar accepteren we ook niet.
@Bianca41; pardon? Niks berijkt hebben in het hondenwereldje? Ga het hele topic maar eens lezenDan zie je dat een hoop van ons een heleboel hebben berijkt in het hondenwereldje.
Niet oordelen over dingen die je niet weetWordt niet zo gewaardeerd
Heb het niet voor niks in mijn onderschrift geplaatst. En aangezien je me berichten blijkbaar doorleest, kan je ook een halve centimeter verder lezen. Danku
marlinH schreef:Taalfouten worden over het algemeen ook niet zo gewaardeerd.
Ik kan me vinden in de mening van Mindfields. Ik vind dat Cesar erg goed met honden omgaat en goed onderbouwd waarom hij dingen doet.
Bij Pauw en Witteman was Martin Gaus te gast om te praten over Cesar Millan, nou, je zou je toch dood schamen als je daar zat. "Als er nu een hond van Cesar hier op tafel zou staan zou het de staart tussen de poten hebben." Ehm, yeah right. Als cesar zijn roedel binnen loopt zijn zijn honden gewoon blij en opgewekt, en zeker niet bang.