Oh, klasien, dan toch maar een goudvis? Sorry, flauw... Misschien heb je wel hele rare dingen aangeklikt ofzo?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neej schreef:Staffs wegen ook wel iets meer dan een kilo of 12
Ik zou, als ik jou was, ook geen broertjes in huis halen, 1 pup opvoeden is al moeilijk genoeg, laat staan 2 tegelijk.. Zou er dan eerder voor kiezen om in eerste instantie 1 hond te nemen, en dan als die helemaal opgevoed is enzo, nummer 2 erbijmaargoed, dat moet ieder voor zich weten natuurlijk, tis imo wel iets om over na te denken
apple01 schreef:Ben ik het totaal niet mee eens. 2 pups (teefjes) heeft ook voordelen. Het begint al de eerste dag. Zij hoeven minder te 'wennen' aan het nieuwe tehuis.
Cuddie_ schreef:Dat is ook de reden waarom ik 2 broertjes wil. 2 teefjes is niet slim nee.
Neej schreef:Verder is een poedel idd ook wel een idee Es, al moet je daar imo wel een beetje een bepaald type voor zijn.. Of tenminste, bij poedels heb ik altijd zo'n idee dat het echt you love 'em or you hate 'em is, en een middenweg is er niet
Yamcha schreef:2 reutjes kan best, gaat hier prima hoor
Opa had ook vaak 2 broertjes, nooit een probleem geweest. En ik heb het over Duitse Herders uit werklijnen