Joepie, onze poes is zwanger !!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Raggel

Re: Joepie, onze poes is zwanger !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 19:08

rockwitch schreef:
En waarom wordt er toch zo heftig gereageerd als iemand zijn mening geeft ook al is het niet zo positief. Je mag het er toch wel niet mee eens zijn.

Jaja, en wij mogen het er toch wel mee eens zijn en onze mening geven.. Maar blijkbaar moet iedereen hier maar de mening van mevr. de dierenactivist volgen, want o wee als je anders denkt..

En mevrouw de dierenactivist: Wat vind je dan van allemaal die grote penny meisjes die heerlijk hun tinkertje laten dekken door een fjordje, waar een ontzettend lief schattig veulentje uit komt.. Daar hoor ik je ook niet mekkeren.. Wees dan wel zo consequent met het verkondigen van je heilige doelen!! In zulke topic's hoor of zie ik je niet.. En volgens jou redenering is dit toch allemaal het zelfde?

krak

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 19:14

lieverd, voor je met modder wil gooien ff dit. ik zit niet 24/24 op bokt, of op internet. ik lees niet elk topic. van tijd tot tijd kijk ik naar de laatste actieve onderwerpen en dan haal ik daar enkele topics uit die ik lees. wijs me in het vervolg die topics aan, mag zelfs via pb en dan zal ik ook daar mijn mening geven. zo goed?

en ehm, blijkbaar is het hier wel not done als je niet meegaat met de stroming van de oeh's en de ah's. kijk maar eens wat een hoop gezever ik hier al te horen heb gekregen. en dan nog enkel en alleen van zwerte heb ik een onderbouwde mening gehoord. al de rest was mja, poging tot steken zetten en stoerdoenerij, veel blabla maar nil inhoud.

Raveltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 19:15

Op zich vind ik dit een hele interessante discussie, maar kunnen we die dan niet ergens anders doen dan in dit topic.. Of is dit een verboden discussie?

Ben ook geen voorstander van vermeerderen en kan op zich die felheid van Krak wel waarderen.. Het is niet allezins netjes uitgedrukt af en toe, maar kan mij wel vinden in haar verhaal..

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 19:16

Hier een definitief slotje omdat alles wel gezegd lijkt te zijn.