Maar wel heel lief van die vrouw dat ze je een nieuw kitten aanbieden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tinuss schreef:Is het geen optie om even de dierenbescherming te bellen voor die mevrouw
Uthrick schreef:Ik hoop dat je je kat snel weer vind. Ben trouwens wel benieuwd hoe oud jij en die andere "vrouw"??? zijn? Daarbnij vind ik 4 a 5 nestjes per jaar fokken eigenlijk wel wat veel. Maar goed, daat gaat het nu in dit topic niet over.
Zoolgangster schreef:TS, ik hoop dat je Bobby snel terugvindt. Meestal blijft een weggelopen kat binnen een straal van 500 meter van het huis waar hij vandaan komt.
Succes!
marialva schreef:Uthrick schreef:Ik hoop dat je je kat snel weer vind. Ben trouwens wel benieuwd hoe oud jij en die andere "vrouw"??? zijn? Daarbnij vind ik 4 a 5 nestjes per jaar fokken eigenlijk wel wat veel. Maar goed, daat gaat het nu in dit topic niet over.
sorry wat doet mijn leeftijd er toe en die van die andere vrouw??? 4 a 5 nestjes als je een cattery bent met 8 a9 poezen is helemaal niet veel
Citaat:Omdat ik je nogal kinderlijk vind overkomen/schrijven.
Daarbij snap ik niet waarin/waarmee jij aangifte tegen die man wil doen. Hij heeft jou geduwd en JIJ hebt hem vol op zijn taas ( wat is dat? ik neem aan gezicht???) geslagen en in zijn kruis getrapt en wil nu zijn raam beplakken. Erg euh... volwassen![/
poes schreef:mee eensJe hond hoort ook niet te springen naar anderen eigenlijk... vind dat ook best een nare opmerking marleen....
_Linda_ schreef:Hoelang issie nu weg?
_Linda_ schreef:_Linda_ schreef:Hoelang issie nu weg?
Babje_84 schreef:Is Bobby gechipt?
Lotje02 schreef:Nog geen nieuws over Bobby? Ik heb donderdagavond en gisteren rondgekeken in de buurt maar mijn vriend woont in de H buurt.....
wirona schreef:tjah meid, niet alle mensen zijn even eerlijk![]()
Ik blijf steeds voor je duimen hoor.
Ga je nog iedere nacht je bed uit om hem te zoeken??