help ons AUB bobby te vinden-Gevonden & weer thuis! pg.12

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nobillity

Re: help ons AUB bobby te vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 11:05

Ik hoop dat Bobby snel word gevonden Haha!
Maar wel heel lief van die vrouw dat ze je een nieuw kitten aanbieden Haha!

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-08 11:06

Tinuss schreef:
Is het geen optie om even de dierenbescherming te bellen voor die mevrouw

heb ik al gedaan Haha! want hier wil je je kat echt niet terug vinden Boos!

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 11:19

Ik hoop dat je je kat snel weer vind. Ben trouwens wel benieuwd hoe oud jij en die andere "vrouw"??? zijn? Daarbnij vind ik 4 a 5 nestjes per jaar fokken eigenlijk wel wat veel. Maar goed, daat gaat het nu in dit topic niet over.

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 11:37

TS, ik hoop dat je Bobby snel terugvindt. Meestal blijft een weggelopen kat binnen een straal van 500 meter van het huis waar hij vandaan komt.

Succes! Ach gut

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-08 12:45

Uthrick schreef:
Ik hoop dat je je kat snel weer vind. Ben trouwens wel benieuwd hoe oud jij en die andere "vrouw"??? zijn? Daarbnij vind ik 4 a 5 nestjes per jaar fokken eigenlijk wel wat veel. Maar goed, daat gaat het nu in dit topic niet over.

sorry wat doet mijn leeftijd er toe en die van die andere vrouw??? 4 a 5 nestjes als je een cattery bent met 8 a9 poezen is helemaal niet veel Knipoog

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-08 12:49

Zoolgangster schreef:
TS, ik hoop dat je Bobby snel terugvindt. Meestal blijft een weggelopen kat binnen een straal van 500 meter van het huis waar hij vandaan komt.

Succes! Ach gut

ja dank je wel ik hoop het zelf ook Knipoog ik heb heel sterk het vermoeden dat mensen hem in huis hebben Boos! het is een kitten die erg van aandacht houdt, dus denk ik dat ze hem echt hebben "gestolen" Huilen Huilen

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 12:50

marialva schreef:
Uthrick schreef:

sorry wat doet mijn leeftijd er toe en die van die andere vrouw??? 4 a 5 nestjes als je een cattery bent met 8 a9 poezen is helemaal niet veel Knipoog

Omdat ik je nogal kinderlijk vind overkomen/schrijven.
Daarbij snap ik niet waarin/waarmee jij aangifte tegen die man wil doen. Hij heeft jou geduwd en JIJ hebt hem vol op zijn taas ( wat is dat? ik neem aan gezicht???) geslagen en in zijn kruis getrapt en wil nu zijn raam beplakken. Erg euh... volwassen! Nagelbijten / Gniffelen

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-08 12:56

Citaat:
Omdat ik je nogal kinderlijk vind overkomen/schrijven.
Daarbij snap ik niet waarin/waarmee jij aangifte tegen die man wil doen. Hij heeft jou geduwd en JIJ hebt hem vol op zijn taas ( wat is dat? ik neem aan gezicht???) geslagen en in zijn kruis getrapt en wil nu zijn raam beplakken. Erg euh... volwassen! Nagelbijten / Gniffelen[/

wie is hier de penny??? ik wil je even helpen herinderen dat hij degene was die mij een duw cq gooi gaf Knipoog en hij moet met zn poten van me afblijven, en aangiften is meteen naderhand gedaan! buiten dat heeft die man hier veel meer op zn geweten en niet alleen bij mij, maar ook bij kleine kinderen hier in de buurt oa ook mijn dochtertje wat ik prive wil houden Boos! en zie ik hem er zeker voor aan dat hij onze kat wat zou willen aandoen!!!!!

dus waar bemoei je je mee als er niet bij bent geweest???

ps ik krijg heel erg veel lieve reacties op mijn topic maar er moet er altijd wel 1 bijzitten die wat af te zeiken heeft Knipoog en gaat dit topic over de vermissing van onze lieve kat en niet over leeftijden van mij enz Knipoog

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 13:45

Ik snap heel goed dat je zo enorm zoekt hoor..triest dat hij nog niet gevonden is.
Mochten andere mensen hem in huis houden, hij zal toch eens naar de DA moeten en hopelijk zijn alle DA's op de hoogte van zijn vermissing, zodat ze elke Brit die binnenkomt even checken op zn chipnr.

De kat van mijn vader was als (weliswaar ouder dan Bobby) 2 jarige 8 weken vermist..en weer thuisgekomen. Hij bleek gewoon in hetzelfde dorp, maar over het spoor gewandeld te zijn.

Mijn grijse is ook een week weggeweest. Janken, tranen met tuiten, slapen kon ik niet meer, bij elk geluid werd ik wakker in de hoop dat hij het was..angst dat iemand hem gejat zou hebben, of ergens overreden was.
Ook hij kwam gelukkig weer thuis, sterk vermagerd, nageltjes afgesleten, onder de bouwkalk..gok dat hij in een leeg huis vast zat en flink gekrabt had om er weg te komen. Hij is nog steeds herstellende en dat is al 2 maanden geleden..

Nogmaals veel succes..geef de hoop jniet op.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 13:58

Houden we het ontopic graag? Uthrick: als die man haar duwt lijkt het me maar normaal dat ze zich verdedigt toch? Zoals het klinkt (ik weet ook wel dat we maar 1 kant horen) was die man echt eng, en zo reageerde de politie ook blijkbaar...
En of iemand kinderlijk schrijft, heeft dat met de zaak te maken?

edit: ik herinner me nog een topic met een 'poltiezaak' waar JIJ wel heel erg kritisch en zeker van je stuk was, en achteraf bleek je ongelijk te hebben. Ik vind het wel spijtig dat je hier dan weer erop aanstuurt dat het geen waar is of zo... (of zo komt het toch over alsof je het niet gelooft).

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 14:06

In mijn buurt reageren alle alochtonen zo,die hebben gewoon niks met beesten en beginnen te gillen als mijn hond blij naar hun springt.Je hebt het al moeilijk genoeg, dus laten we het vrolijk houden.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 14:07

Je hond hoort ook niet te springen naar anderen eigenlijk... vind dat ook best een nare opmerking marleen....

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-08 14:45

poes schreef:
Je hond hoort ook niet te springen naar anderen eigenlijk... vind dat ook best een nare opmerking marleen....
mee eens Knipoog het heeft hier niets met alachtonen te maken als het een nederlandse man was geweest had ik precies het zelfde gedaan Knipoog en ramen volplakken was maar een grapje , mn posters zijn alle inkleur op foto papier en gelamineerd dus een beetje een dure zaak als ik dat zou doen Knipoog

het gaat er hier om dat bobby vermist is en ID heb mijn gezin en ik het er heel erg moeilijk mee Huilen vooral onze kleine meid die het helemaal niet snapt waarom haar kat niet terug komt Huilen

Lavita330

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 16:11

_Linda_ schreef:
Hoelang issie nu weg?

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-08 16:21

_Linda_ schreef:
_Linda_ schreef:
Hoelang issie nu weg?

sorry had het niet gezien Knipoog vanaf zaterdag 16 Augustus Huilen

Zazoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 18:09

Ik zal voor jullie duimen. Arme jullie en arme kat.

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 18:18

Ik hoop dat je Bobby snel vind.....

GreaseMonkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 18:22

Is Bobby gechipt?

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-08 20:38

Babje_84 schreef:
Is Bobby gechipt?

ja Knipoog

_Susan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 20:40

Heel veel strekte, ik hoop dat je Bobby snel zult vinden.

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 12:10

Nog geen nieuws over Bobby? Ik heb donderdagavond en gisteren rondgekeken in de buurt maar mijn vriend woont in de H buurt.....

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 12:14

Lotje02 schreef:
Nog geen nieuws over Bobby? Ik heb donderdagavond en gisteren rondgekeken in de buurt maar mijn vriend woont in de H buurt.....

nee geen spoor van hem Huilen ja je weet nooit waar hij kan zitten ik kijk nu de ramen van huizen want je weet nooit of hij ergens op een vensterbank zit??

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 19:00

krijg net een mailtje van iemand die reageerde op mn advertentie van marktplaats! die kan ze goed voorstellen dat hij is gevonden en mensen hem houden omdat het zn mooie kat is Boos!

ik wordt hier echt wanhopig van, hoe kunnen mensen nou zo denken je weet toch dat als je zn raskitten ziet dat hij van iemand is, en dat iemand die vresselijk mist?? ik snap echt niet dat mensen zo kunnen denken Boos! of ben ik nou zo blond Verward

kainda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 21:37

tjah meid, niet alle mensen zijn even eerlijk Huilen

Ik blijf steeds voor je duimen hoor.

Ga je nog iedere nacht je bed uit om hem te zoeken??

Ach gut

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 21:50

wirona schreef:
tjah meid, niet alle mensen zijn even eerlijk Huilen

Ik blijf steeds voor je duimen hoor.

Ga je nog iedere nacht je bed uit om hem te zoeken??

Ach gut

ja ik ga smorgens zoeken als ik de kleine meid naar school heb gebracht en savond rond 12 uur tot een uur of 2 en dan rond de klok van 5 a 6 uur in de ochtend, ik kan je vertellen dat ik dat braaf elke dag doe, smiddags doe ik dan even een dutje of ben op stal, ik heb wallen onder mn ogen daar zou je bewijs van spreken je boodschappen in kunnen doen zo groot ze zijn Huilen ik denk ook dat dat door het vele huilen komt, ik blijf hopen............................