Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
deedee19 schreef:Ik hoop alleen niet dat de kat morgen spontaan weg is. Als ze het straks heet onder de voeten krijgt zorgt ze misschien wel dat hij niet bij haar thuis is.
Caira schreef:bokkers zijn ook een wonderlijk volk.
Als het andersom was geweest zou er geen bokker geweest zijn die gezegd zou hebben dat hij terug moest! Dat hebben we hier immers al vaak zat gehad, een paard dat achteraf gestolen bleek te zijn moest toen ook perse bij de bokker blijven.
Zowel TS als vinder gaven aan dat de kat voorheen mager was, nu heeft hij blijkbaar een goed plekje gevonden en is aangekomen en happy.
Lekker laten zitten die kat, ik vind het trouwens verwonderlijk hoe jij in de beginpost over de kat praat, voorheen vond je het niet erg dat hij 1x in de week langskwam en mager was. En nu iemand anders er gelukkig mee is is het opeens een drama?
Caira schreef:Blijkbaar kwam de kat daar wel vaker buiten, anders was je hem nooit tegen gekomen. Als hij het dan echt zo slecht had was hij wel weggelopen daar.
Hier heb ik ook een paar maanden een kat gehad, prachtig beest, maar als die kat ervoor kiest om hier te wonen ipv thuis, prima moet hij lekker zelf weten. Ben ik lekker van de muizen af.
mevrouw die de kat nu heeft schreef:Het is dat hij nu uit huis is ontsnapt want ander komt hij nooit buiten.
melaniepk schreef:Belachelijk ! kijk dat een kat bij je aan komt lopen en dat je hem voert omdat hij in slechte conditie verkeert ale, maar ik neem aan dat je dan wel even de politie en dierenasiels belt of hij als vermist is opgegeven ?!!! binnen houden is helemaal geen optiehelemaal fraai zeg !
Caira schreef:Blijkbaar kwam de kat daar wel vaker buiten, anders was je hem nooit tegen gekomen. Als hij het dan echt zo slecht had was hij wel weggelopen daar.
Hier heb ik ook een paar maanden een kat gehad, prachtig beest, maar als die kat ervoor kiest om hier te wonen ipv thuis, prima moet hij lekker zelf weten. Ben ik lekker van de muizen af.
@lieveli: wie zegt dat? ik heb ook geen instanties ingelicht over die kat, als hij het bij mij beter heeft blijft hij toch lekker, ik heb er niet om gevraagd, en ga dus ook geen actie ondernemen.
Caira schreef:melaniepk schreef:Belachelijk ! kijk dat een kat bij je aan komt lopen en dat je hem voert omdat hij in slechte conditie verkeert ale, maar ik neem aan dat je dan wel even de politie en dierenasiels belt of hij als vermist is opgegeven ?!!! binnen houden is helemaal geen optiehelemaal fraai zeg !
stel nu dat je een paard tegenkomt in slechte conditie? dan zou je toch ook dat paard mee willen nemen, ipv eigenaar te waarschuwen. Ws heeft mevrouw gedacht: iemand zal niet goed voor hem zorgen, anders zou hij er niet zo slecht uitzien.
Als ik de eigenaar waarschuw dan blijft hij in zo'n conditie.....
Ik vind het trouwens nogal wat om mevrouw zo af te z*ken, we horen 1 kant van het verhaal.