Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Miran schreef:Volgens mij zijn er rasstandaarden waarin de kat wel richting 9 kilo mag wegen, zoals de Maine Coon.
_Sigrid_ schreef:Aaah, wat een liefies!!! Vier rode en één zwarte toch? En wat hebben ze grappige oortjes! Lijkt wel een beetje op de Bat-eared Fox (heb ik docu over gezien op Animal Planet)
Echt hartstikke lief zeg!
En de zwarte is ook een katertje. Het zijn overigens asielkatten (mama is gedumpt met haar kittens, toen 3 dagen oud) en ik ben pleeggezin. Als er iemand nog een prachtig rood monstertje wil hebben, hoor ik het graag!
Ze zijn echt prachtig, 2 tijgertjes, 1 donkerrode met wat wit, en 1 combi. Hopelijk blijft het net zo lekker gaan als nu, de mama is namelijk brood- en broodmager, erg sneu. Ik ben haar lekker bij aan het voeren (KMR, ook voor mama's erg lekker
, babycatbrokjes -vetter en het enige dat ze met haar slechte tandjes aankan, en natuurlijk kitten-whiskas).
in het echt ook. Kan ook komen omdat de mama een kruising is, we schatten in siamees-europese korthaar (ze heeft een heel smal koppie, een typische mauw, maar is cypers met rood), en de papa van dit nest is natuurlijk onbekend. Wel zien we dat het grote rode katers worden, ze hebben nu al best grote pootjes
! Hij is ook voornamelijk lang!

pmarena schreef:Ik heb een rooie kater (nouja , is nu geen kater meer....) van nu 2 jaar oud , Roy. Heerlijk beest !!!!
In z'n streepjespyjama
Wat is vooral dat laatste paardje in je profiel trouwens een leuk ding zeg !!
.
. 

deedee19 schreef:Mijn kat doet zijn naam Dikkie iig geen ere aan, want hij weegt netjes 4 kilo