Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Blondie_ schreef:Mensen zouden zich eens wat meer in het dier moeten verdiepen voordat ze er één aanschaffen!
Een hond hebben maar niet eens weten dat chocolade giftig is dat vind ik wel heel laks...
of weten dat het giftig is maar toch melden dat de hond regelmatig chocolade eet (per ongeluk). als je het weet dan zorg je er toch voor dat er geen chocolade staat daar waar je hond bij kan!!! een keer kan gebeuren maar regelmatig dan vraag ik me af hoeveel waarde die hond voor je heeft.
Saskiaatje schreef:Blondie_ schreef:Mensen zouden zich eens wat meer in het dier moeten verdiepen voordat ze er één aanschaffen!
Een hond hebben maar niet eens weten dat chocolade giftig is dat vind ik wel heel laks...
of weten dat het giftig is maar toch melden dat de hond regelmatig chocolade eet (per ongeluk). als je het weet dan zorg je er toch voor dat er geen chocolade staat daar waar je hond bij kan!!! een keer kan gebeuren maar regelmatig dan vraag ik me af hoeveel waarde die hond voor je heeft.
Ik wist niet dat een sinaasappelschil giftig was voor een paard, mag ik dan geen paard hebben?
Blondie_ schreef:Mensen zouden zich eens wat meer in het dier moeten verdiepen voordat ze er één aanschaffen!
Maartje1990 schreef:honden kunnen inderdaad dood gaan eraan! ik weet niet aan welke hoeveelheid maar gauw de DA bellen!!!!
LimaMambo schreef:IK WORD HIER ALTIJD ZO MOE VAN HE
DENK JE DAT BOKT EEN DIERENARTSPRAKTIJK IS?!
chocolade is enorm giftig voor honden en enorm DODELIJK!
dat moet er allemaal uit!!
en als je nog op tijd bent heb je geluk, zo niet heb je enorme kans dat de nieren vergiftigd worden!
Julia_14 schreef:LimaMambo schreef:IK WORD HIER ALTIJD ZO MOE VAN HE
DENK JE DAT BOKT EEN DIERENARTSPRAKTIJK IS?!
chocolade is enorm giftig voor honden en enorm DODELIJK!
dat moet er allemaal uit!!
en als je nog op tijd bent heb je geluk, zo niet heb je enorme kans dat de nieren vergiftigd worden!
Pfoe, dan had mijn hond echt al 3 keer dood moeten zijn
runningkawa schreef:al het topic door gelezen inmiddels?
Ik vind reageren zonder lezen niet erg gepast, in geen enkel bericht!
LimaMambo schreef:Julia_14 schreef:
Pfoe, dan had mijn hond echt al 3 keer dood moeten zijn
ja doe er maar luchtig over... totdat het jezelf over komt..
Moosje schreef:Volgens mijn DA is chocola alleen dodelijk als een hond er gevoelig voor is EN als het dier meerdere keren grotere hoeveelheden binnen krijgt.
Eenmalig kan geen kwaad. (heeft ie me verteld).
Ik heb er zelf ook ervaring mee, en veel mensen in mijn omgeving hebben hun hond ook nog steeds (in goede gezondheid), nadat deze chocola op had.
Een paar weken terug had mn hond een zak chocoladerozijnen op (rozijnen zijn ook niet bepaald gezond voor een hond), dus ik in paniek de DA gebeld, en die zei me dat er niks was om me zorgen over te maken.
Heb daarna nog 2 andere DA's gebeld die precies hetzelfde vertelden.
Oja, ik geef mn hond nooit chocola, maar dit had ze van iemand gejat toen diegene ff niet oplette...
Als je me niet gelooft kan ik je het telefoonnummer van mn DA geven. Dan kun je t zelf vragen.
slimmerik schreef:Moosje schreef:Volgens mijn DA is chocola alleen dodelijk als een hond er gevoelig voor is EN als het dier meerdere keren grotere hoeveelheden binnen krijgt.
Eenmalig kan geen kwaad. (heeft ie me verteld).
Ik heb er zelf ook ervaring mee, en veel mensen in mijn omgeving hebben hun hond ook nog steeds (in goede gezondheid), nadat deze chocola op had.
Een paar weken terug had mn hond een zak chocoladerozijnen op (rozijnen zijn ook niet bepaald gezond voor een hond), dus ik in paniek de DA gebeld, en die zei me dat er niks was om me zorgen over te maken.
Heb daarna nog 2 andere DA's gebeld die precies hetzelfde vertelden.
Oja, ik geef mn hond nooit chocola, maar dit had ze van iemand gejat toen diegene ff niet oplette...
Als je me niet gelooft kan ik je het telefoonnummer van mn DA geven. Dan kun je t zelf vragen.
Ja, ja, jij hebt 3 DA's gebeld? En jij hebt vertrouwen in je eigen DA?
xLienepienx schreef:Het ligt er helemaal aan in wat voor een hoeveelheid. Mijn hond heeft ook wel vaker chocolade gegeten, en leeft ook nog steeds (is trouwens inmiddels 10 jaar)