@ Ts, succes met je kamer en je ongewenste huisdieren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sisco4life schreef:Ik ruim altijd mijn kamer op met de stofzuiger in de aanslag. Elke keer als ik een stukje kamer schoon heb gaat die stofzuiger eroverheen. Verdachte stapels kleren en zooi worden vanaf een afstand uit elkaar gedreven en als er een spin uitkomt word ie meteen opgezogen. Moet er wel bij zeggen dat we in een bos wonen en dat er dus een hoop van die dikke huis/bosspinnen hier zitten, die nooit alleen komen
Deze dus:
Elma_ schreef:Ja maar spinnen opzuigen heeft gee nnut..
Ze kruipen net zo hard de stofzuiger weer uit als die uit is:P
Miss_Malfoy schreef:*Komt weer eens langs.*
En, hoe is het nou? Zijn alle onderdanen van de duivel al dood?
Het is een kwestie van: Haarlak in de ene hand, stofzuiger in de andere, met de stofzuiger voorzichtig alles opzij doen, wat eruit komt rennen met haarlak bespuiten en dan opzuigen.
samantha21 schreef:Miss_Malfoy schreef:*Komt weer eens langs.*
En, hoe is het nou? Zijn alle onderdanen van de duivel al dood?
Het is een kwestie van: Haarlak in de ene hand, stofzuiger in de andere, met de stofzuiger voorzichtig alles opzij doen, wat eruit komt rennen met haarlak bespuiten en dan opzuigen.
Of met een bezem iddHoef je niet in de buurt te komen en kunt ze doodmeppen. Daarna op zuigen et voila
plotie schreef:Mijn oma roept telkens als ze een spin doodmept zodat ze hem niet hoort krakenLag echt plat als ik dit hoorde van mijn oma
Blue_Eyes schreef:plotie schreef:Mijn oma roept telkens als ze een spin doodmept zodat ze hem niet hoort krakenLag echt plat als ik dit hoorde van mijn oma
*hiiiii-haaaa Kamidikazieeeee!*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Elma_ schreef:Omas wel, spinnen niet