kat elastiekje om poot -> helemaal opgezwollen!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sodeletuut

Re: kat elastiekje om poot -> helemaal opgezwollen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-08 12:36

Denk ook echt maar niet dat mijn broertje dit gedaan heeft om dat dier zeer te doen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 12:36

Ninx schreef:
Waarom gaat dat te ver? Na alle rapporten die ik tijdens mijn werk in de hulpverlening gelezen heb, weet ik dat dit voor een grote groep geldt. Je ziet dat ik zeg in mijn post dat dit ABSOLUUT niet rechtstreeks gericht is aan ts of haar broertje.... ik heb het expres maar met koeienletters geschreven. Ik denk echter dat teveel mensen grof gedrag van kinderen naar dieren te makkelijk vergoelijken.

Ik weet wel zeker. En dat is ook et merken aan de meeste reactie's hier.
Fijn dat het weer beter gaat met de poes, hoop alleen niet dat broetje niet zo grof is
als TS in mijn PB boks tekeer is gegaan, ik heb dr niets misdaan kom alleen heel netjes op
voor een poes die verschrikkelijk pijn heeft geleden.
Maar goed dat het beter gaat ik hoop dat ze dr niets aan overhoud.

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 12:38

poes schreef:
En broerlief heeft hopelijk weer een les geleerd Lachen Ninx je bent me voor Knipoog

Ik herinner me plots een topic over het ergste wat mensen hun paard hadden aangedaan. Er zaten echt hele erge dingen in, en heel vaak niet eens expres. Mensen halen echt niet altijd met opzet dingen uit.

Hahaha, ja.... dat ben ik met je eens.... natuurlijk doen we allemaal domme dingen waar ons dier, de mensen om ons heen of wij zelf slachtoffer van zijn.
Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen.... tja, dan kan het lang duren voordat er een baksteen door de lucht zeilt nietwaar?

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-08 12:39

Chiqa schreef:
Ninx schreef:
Waarom gaat dat te ver? Na alle rapporten die ik tijdens mijn werk in de hulpverlening gelezen heb, weet ik dat dit voor een grote groep geldt. Je ziet dat ik zeg in mijn post dat dit ABSOLUUT niet rechtstreeks gericht is aan ts of haar broertje.... ik heb het expres maar met koeienletters geschreven. Ik denk echter dat teveel mensen grof gedrag van kinderen naar dieren te makkelijk vergoelijken.

Ik weet wel zeker. En dat is ook et merken aan de meeste reactie's hier.
Fijn dat het weer beter gaat met de poes, hoop alleen niet dat broetje niet zo grof is
als TS in mijn PB boks tekeer is gegaan, ik heb dr niets misdaan kom alleen heel netjes op
voor een poes die verschrikkelijk pijn heeft geleden.

Maar goed dat het beter gaat ik hoop dat ze dr niets aan overhoud.

Chiqa schreef:
Ik hoop dat het jochie helemaal open is gehaald, zal hem leren dat dít dus níet kan.
Idd het begint bij een pootje afbinden, hóe komt hij op deze bizarre ideeen??

ja heel netjes hoor Knipoog

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 12:42

Ik vind het allemaal te erg voor woorden wat er hier allemaal gebrald wordt. Er zijn zelfs deskundigen...
Ik weet niet wat iedereen in zijn PB box heeft gekregen maar ik kan me zo voorstellen dat de TS dat de TS een beetje nijdig is geworden van al dat doorgedram hier. Start dan een nieuw topic over 'dierenmishandeling' door kinderen ofzo. Ze heeft in eerste instantie netjes gevraagd of jullie erover op willen houden toch? klaar is klaar lijkt mij.

TS, fijn dat het met de kat weer goed gaat, ik had ook niet het idee dat het allemaal zo vreselijk was hoor toen ik de foto's zag. Maar het had natuurlijk niet langer moeten duren.

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-08 12:44

Ja ik word hier inderdaad erg nijdig van, ik heb al meerdere malen gevraagd of dat gedoe over mijn broertje zou kunnen ophouden.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 12:44

Omdat alles hier wel gezegd lijkt te zijn, een definitief slotje.
Verder is het niet de bedoeling om deze discussie in een nieuw topic voort te zetten.
Daar graag rekening mee houden, alvast bedankt voor jullie medewerking. Lachen