Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yamcha schreef:Jij kunt niet zomaar meer feesten, je hebt kids straks!![]()
MarcoBorsato schreef:Yamcha schreef:Jij kunt niet zomaar meer feesten, je hebt kids straks!![]()
Haha nou ja zolang ze zwanger is sowieso niet, maar straks toch wel...toch? Toch??:P
paardje2005 schreef:nou..... hou haar maar goed in de gaten. Doet ze erg slijmerig?Veel kopjes geven end...?
Teigetje schreef:Dat laatste lijkt me vrij normaal bij een kat?![]()
Teigetje schreef:Eén van onze katten kroop op een ochtend al spinnend bij ons in bed, ze was zwanger ( dat wisten we) en terwijl ze lag te knuffelen voelde ik haar lijfje samentrekken.
En jaja, bovenop het dekbed, met ons tweetjes eronder, zijn daar toen drie kittens geboren
absque_dubio schreef:Onze hond was zwanger, helaas waren het te veel en te grote pups voor zo'n klein hondje, dus met een keizersnede eruit, en geen enkel overleefd.. Daarvoor was het echt een küt hond. Als er iemand buiten zei dat diegene dat een leuke hond vond, zeiden we dat ze haar mee mochten nemen. En dat meende we nog serieus ook. Toen ze zwanger was, is ze veel liever geworden, en dat is ze ook gebleven. Nu is het dus een schat van een hond, dus ik hoop dat jouw kat ook zo lief blijft.