Poes neergeschoten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DolceGabbana

Re: Poes neergeschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 10:28

Ja, als hij niet wil dat mijn kat binnenkomt en gewoon geen moeite doet hem met water weg te sturen maar hem meteen met de auto mee te nemen en 1,5 uur hier vandaan te droppen Boos!
Bovendien wist Presley de weg toen niet en is hij in het verkeerde raam gesprongen

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 10:35

Bedoel je dat je er pas woonde en dat hij vanaf het dak verkeerd terecht gekomen was?

DolceGabbana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 10:41

Hij woonde er pas Knipoog
Hij springt geregeld via het badkamerraam naar binnen, maar in het begin wist hij niet welk raam nou het goede was Tong uitsteken

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 10:52

Dat is een ander verhaal, dat kan gewoon gebeuren en dan is het heel duidelijk via het raam weer naar buiten.

DolceGabbana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 10:56

Ja, maar die moeite nam meneer buurman niet
Hij heeft hem op een parkeerplaats langs de snelweg vrijgelaten, het arme beest is waarschijnlijk de snelweg overgestoken en naar een boerderij gelopen waar ze hem tot de tijd dat wij hem weer terugvonden heel goed verzorgden Lovers

Dit bovenste verhaal is WAARSCHIJNLIJK zo gebeurd.
Mijn kat red het namelijk niet helemaal naar de losgelaten plek te lopen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 13:12

SanneKyla schreef:
Ja, als hij niet wil dat mijn kat binnenkomt en gewoon geen moeite doet hem met water weg te sturen maar hem meteen met de auto mee te nemen en 1,5 uur hier vandaan te droppen Boos!
Bovendien wist Presley de weg toen niet en is hij in het verkeerde raam gesprongen

Is hij dan wel weer thuis gekomen? Jammer dat je hem daar niet op aan kan klagen maar vind dit echt de reinste dierenmishandeling Boos!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 13:27

Dat mag idd niet... Maar ik vind het net zo krom om te vinden dat een ander een hor moet plaatsen omdat je zelf een kat hebt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 13:32

Sja Poes...Iets niet wíllen of iets niet kunnen is een groot verschil Knipoog

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 13:35

Jeetje zeg.
Vind het echt nergens opslaan om op een kat te schieten.
Wat heeft die kat misdaan.
Ja sorry hier kan ik echt niet tegen hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 13:36

En oja om even op je opmerkign betreft mn auto terug te komen; zoals ik al zei MIJN risico moet ik maar een boks huren Tong uitsteken Of geen cabrio kopen.

Zijltje heeft geen enkel nut....Heb dr inmiddels een prachtige remedie voor gevonden, en die werkt perfect een emmer water. Knipoog
En als ik last zou hebben van pissende en binnenwandelende dieren, sja...dan kwam dr toch echt een hor of een blaffend diertje, kunnen we wel moeilijk gaan lopen doen dat het absurt voor woorden is maar dan is het probleem over 150 jaar nog niet opgelost, katten lopen nu eenmaal buiten dat is een heel normaal evrschijnsel en niet verboden voor de wet.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 13:43

De discussie over katten in de tuin ed is al eens eerder gevoerd en heeft verder niets met de kat van de vriendin van de TS te maken...

Aangezien het de afgelopen pagina's verre van ontopic is geweest, ga ik dit topic voorzien van een fraai slotje...