Huisdieren in bed

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Iris82

Re: Huisdieren in bed

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 20:43

Ik heb 1 keer met 6 vlinderhondjes in een 1persoonsbed geslapen (dat was echt te schattig!) en een paar keer met een kat op bed, maar ik zou het in mijn eigen huis echt niet willen. Al die haren, vreselijk....
Het jeukt en het kriebelt en ik vind het gewoon niet fris.

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 20:51

Vind het eigenlijk vreemd dat iedereen opmerkt dat ratten in je bed plassen, maar ratten zijn juist heel goed zindelijk te maken. Als je echt een tamme rat hebt, herkent 'ie je ook en loopt achter je aan. Mijn moeder heeft vroeger een rat gehad die gewoon los door haar kamer liep en 's ochtends haar bed in klom om haar wakker te maken. Als hij moest plassen of poepen, dan deed hij dat in zijn hok.

Maar vies vind ik het niet, zolang de dieren maar óp mijn bed blijven en niet ín mijn bed komen. D.w.z. zolang mijn hond bovenop mijn dekbed ligt, vind ik het geen probleem, maar komt hij op mijn hoeslaken, dan moet 'ie er af. Maar de hond ligt hier ook op de bank en daar zit ik ook gewoon op, dus waarom zou 'ie niet op mijn bed mogen? Ze weet overig dondersgoed dat ze niet altijd op bed mag. Van mijn vader mag het bijvoorbeeld niet, en als die er aan komt, springt ze er ook gauw af en gaat er naast zitten. En als hij weg is, komt ze er weer bij liggen Tong uitsteken Soms loopt ze ook met een dekentje te slepen en probeert die op mijn bed te gooien, dan wil ze dat ik die op mijn bed leg zodat zij er ook op mag. Lief he Haha!

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 20:53

Ik vind alleen dat katten in bed mogen, honden gaat nog wel. Maar knaagdieren vind ik dan vies. Ik vind haren van katten helemaal niet vies, van de meeste honden wel. Ik doe helemaal geen dieren meer op slaapkamer, omdat ik bang ben dat ik anders niet kan slapen. En een tijdje geleden zat een kat op de kast, toen viel er een beeldje van af die ik ook wel op het hoofd kon krijgen, dus doe ik geen dieren meer op de slaapkamer.

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 20:55

Ik heb heel vaak mijn ratten in bed lopen. Hartstikke gezellig Vork Heerlijk om in bed een filmpje te kijken terwijl mijn staartjes over en om me heen lopen Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 21:02

Ukkiee schreef:
Vind het eigenlijk vreemd dat iedereen opmerkt dat ratten in je bed plassen, maar ratten zijn juist heel goed zindelijk te maken. Als je echt een tamme rat hebt, herkent 'ie je ook en loopt achter je aan.

Precies Ja

Ik heb dat al een paar keer geschreven, maar iedereen schijnt er overheen te lezen of het niet te geloven Knipoog

_Florien_ schreef:
Ik heb heel vaak mijn ratten in bed lopen. Hartstikke gezellig Vork Heerlijk om in bed een filmpje te kijken terwijl mijn staartjes over en om me heen lopen Lovers

Ja, fijn is dat he Lachen

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 21:03

Onze hond slaapt vaak bij mij in bed, behalve als hij nat is of stinkt. Vind het heerlijk als ik hem even kan pakken en lekker tegen me aan kan drukken Lachen

Nicky15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 21:04

mijn katten slapen wel op me bed Haha!
maar een rat , nee dat zou ik denk ik niet doen Vork

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 21:06

Waarom dan een kat wel en een rat niet? Vork

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 21:10

Mijn hond ligt ook weleens op bed hoor, en nee we hebben geen dominatie of opvoedproblemen met hem Knipoog Hij kent zijn plaats echt wel, en mag dr alleen op als ik het zeg.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 21:11

Knaagdieren zou ik niet in bed hoeven hebben, ratten al helemaal niet Nagelbijten / Gniffelen
Mijn kat slaapt ook niet bij me in bed of op de slaapkamer, maar dat is meer omdat hij me anders om 5 uur gaat wekken omdat hij wil eten Knipoog
De hoeveelheid haren valt reuze mee als je regelmatig kamt, en ze worden gewoon ontwormt en ontvlooit, dus vies vind ik het niet.

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 21:30

Ikwil helemaal geen dieren in mijn bed. Sowieso ben ik allergisch voor honden en katten, das al heel fijn met 3 honden en 2 katten in huis Knipoog dus in mijn bed hoef ik ze niet. Vind al die haren ook niet fris... Heeeeel af en toe neem ik ons kleinste hondje mee dat vind ik stiekem best gezellig, maar die haren ..neuh!
Een rat zou ik dan wel weer gezellig vinden, die verharen niet zo erg veel en ben er niet allergisch voor Haha!

Irma_Maandag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 21:31

Toen ik bij mijn vriend introk, sliep zijn Jack-Russel ook altijd in bed. Ik heb het een hele poos geprobeerd vol te houden, maar IK kon er echt niet tegen: beest tegen je been aan, tegen de vacht in strijken, veel haar in bed, kriebels en dus krabben, 20x per nacht erin, eruit opnieuw erin (en vriend deed in zijn slaap telkens het dekbed omhoog...KOUD!!). (Enne; Ik vind het een raar idee tijdens de sex, een toekijkende hond) Ik was op den duur echt gebroken en kon er slecht door slapen.
Ik ben er persoonlijk niet voor om wat voor een beest dan ook in mijn slaapkamer te hebben (bij ziekte kan ik me een uitondering voorstellen); ik vind het echt vies!
Beneden is er voldoende ruimte, de bovenverdieping is gewoon mijn -huisdiervrije- terrein.

Misschien ben ik "ouderwets", maar ik ben soieso geen fan van dieren IN huis. Mijn voorkeur gaat meer uit naar dieren om het huis. Ik vind kippen geweldig, koeien en paarden (natuurlijk) ook, honden, konijnen, vogels enz. erg leuk, maar niet binnen wat mij betreft. Misschien speelt het ook mee dat ik geen fan van poetsen en schoonmaken ben Bloos

(En inmiddels slaapt de nieuwe hond beneden in zijn eigen mand)

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 21:40

_Florien_ schreef:
Waarom dan een kat wel en een rat niet? Vork

In mijn geval omdat ik 3 groepen ratten heb, 1 van 8 mannen, 1 van 6 mannen en 1 van 7 vrouwen en castraat.
Ze mogen om beurten los op de banken in de huiskamer en de katten die blijven dan meestal uit de buurt.

Als ik ga slapen liggen mijn ratten in hun kooien en mijn katten op bed Tong uitsteken

Nu is het wel zo dat mijn zoontje vaak 1 tot 3 ratten uit de kooi mee neemt op zijn bed om mee te spelen en dat is prima verder. Vroeger nam ik ook altijd mijn ratjes mee op bed, alleen was mijn moeder nooit zo gecharmeerd van de mooie geknaagde gaatjes in het dekbed overtrek Tong uitsteken

_Bloem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 21:45

Onze katten mogen ook niet naar boven!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 21:48

in bed hoort maar 1 beest en dat ben ik haha. nee, ik vind dat een huisdier (rat, kat, hond of wat dan ook) niet in je bed thuishoort. lekker zo'n lik over je heen als ie net daarvoor z'n achterwerk geboend heeft met diezelfde snuit....

_inge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 21:49

Ik pas op sommige en vraag altijd van te voren of het mag, omdat heel veel honden bij hun eigen baasje niet eens boven mogen. Een hond mag wel boven en die slaapt op zijn kleed maar smorgens als ik wakker ben mag die altijd boven me bed, maar niet onder de dekens alleen erop.
Edit: Ook alleen aan het voeteneind mag die liggen.

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 21:50

iedereen dus een eigen mening! Haha! maar ik ga slapen, met mn hondjje Haha! van achter aan mn voete, lekker warm! Haha!

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 21:52

Candy_x3 schreef:
@ Skitter.. Welk ras? Want de mijne heeft halflang haar, maar ruift totaal niet..

Dobermann x boxer.

Hij verhaart wel iets maar niet drastisch veel. Nu ik nog vrijgezel ben vind ik het prima, hond gezellig erbij, maar als ik weer een relatie heb moet je maar op de grond blijven denk ik Knipoog

Maar ik vind het wel leuk, lekker een beschemend hond haha. Soms dan ga ik 'm ff knuffelen en dan is die zo lief en slapperig he Ach gut

pluklief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 21:53

Onze honden slapen weleens op ons bed als we een hele nacht alleen thuis zijn. Vroeger ging mazzel veel vaker mee naar boven omdat ze anders alleen beneden moest blijven maar nu heeft ze wolf.

De cavia's liepen vroeger ook weleens over mijn bed heen. Nu nooit meer want ze zitten buiten.

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 21:54

@ Skitter .. fijn Haha!
**mr ik ben nu weg, mijn hond ligt al op mn bed, maar er mist iets.. owjah Ik
Doei iedereen!

libra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 21:55

de honden mogen bij ons ook niet op de slaap kamer komen. alleen om zo eens een keertje iemand wakker maken dan komen ze eens een keertje op de slaapkamer en anders ook niet.
ik heb wel een konijn op mijn slaapkamer maar die komt niet op mijn bed. want hij plast nogal overal als hij los is.

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 21:55

Mijn hond(je) slaapt ook op bed! En ze houdt zichzelf ook schoon, wast zich net zoals een kat dat doet Lachen Ze stinkt ook niet naar hond!

Afbeelding
(dit was op vakantie)

verwijderd09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 22:07

onze katten mogen nog niet eens naar binnen, laat staan dat ze in m'n bed mogen.
al werd ik wel een keer wakker met een kat die tussen m'n benen lag te slapen, toen had ik 'savonds het raam open gezet. ik schok me kapot.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 22:10

Mijn katten mogen lekker bij me liggen, soms is mijn moeder daar niet blij mee. Ach ze doen er niks. Ook mijn hond mag wel eens liggen, maar die blijft liever beneden. Ze blijft dan niet heel de nacht maar even een uurtje lekker tutten. Ze is trouwens helemaal niet dominant.

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 23:26

M'n kat en ik vechten altijd om het kussen Clown
Heb een hard en zacht kussen en allebei willen we die harde hebben... leg hem dan op die andere neer maar meneer weet zich s nachts zo te
draaien dat ie uiteindelijk op allebei ligt. Verder krijg ik vaak genoeg een poot in m'n oog of rug geduwd omdat meneer zich uitrekt.
Verwend? Valt best mee... Vork