Leuk die opvang! Ik zou zoiets later ook graag willen doen, maar lijkt me nogal kostelijk om te financiëren, jullie moeten daarnaast wrs wel een baan hebben? (dierenambulance hier in de buurt daar werkt het koppel halftijds, vrouw werkt 's nachts en 's ochtends, man in de namiddag/avond en zo wisselen ze elkaar af bij de dieren, lijkt me erg zwaar!)
Ik had nog een vraagje, wel maar over een klein diertje, namelijk een muis. Mijn kat had hem gevangen, maar het was nog een kleintje en precies wat in shock (deed geen moeite om weg te lopen nadat ik de kat verwijderd had), dus nu zit hij al een week binnen in een terrarium, het liefst zou ik hem houden want hij is best schattig, maar het is natuurlijk beter dat hij weer de buiten ingaat
Enkele tips om hem te laten verwilderen? Want ik had op internet gelezen dat muizen snel afleren zelf eten te zoeken? (weet niet hoe waar dat is hoor).
Ik heb enkel de eerste pagina gelezen, maar slapen jullie vaak vogels met gebroken pootjes in? We hadden eens een kraai opgevangen en uiteindelijk heeft de dierenarts zijn pootje (lees: z'n tenen) moeten amputeren (gebroken), maar hij kon zich wel redden om 1 poot en 1 stompje, is uiteindelijk kunnen wegvliegen