Ik heb al verschillende bodembedekkingen gebruikt, nu gebruik ik beukensnippers maar de fijne soort dus niet die grove en daar ben ik zeer tevreden mee 
-aubiose die geef ik meestal in wc's, huisjes samen met krantesnippers of gewoon een laagje bovenop mijn 'grond'laag
-die houten kattenbak korrels heb ik ook al geprobeerd maar die vond ik niet zo fijn, men ratten liepen er niet graag op, het gaf enorm veel stof af en mijn kamer was iedere keer 1 grote troep (moet je eens op z'on korrel staan als je op blote voeten loopt, auw!
)
-corbo korrels vond ik ook goed maar die nemen niet goed vocht en geur op vind ik en mijn kamer is ook steeds een stroep door rondvliegende korrels
Fantastico schreef:ja maar van andere bodembedekking kunnen ze geen holletje maken.. heb ook niet het idee dat ze er last van hebben, hou het wel in de gaten natuurlijk!
Van aubiose kunnen ze ook nestjes maken
en verder versnipperde kranten (die kun je in grote stukken schuren zodat ze ze zelf kunnen versnipperen
) , stukjes stof, ongeparfumeerd wc papier en keukenrol, wc rolletjes,... allemaal zeer geschikt voor nesten.
Passowa schreef:ik zit nu al een hele tijd op het rattenspeeltjes forum en het forum van rattenopvang ratito

Ik zit ook op ratito
heb er dezelfde gebruikersnaam als hier