Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
miekelover schreef:.... maar een loopt een agressie hond bij een jack russel. die is mega vals en die zegt dat ik mijn hond moet aanlijnen. toen heb ik gezegt dat ze haar hond maar moet opvoeden die hoort niet vals te zijn. mijn hond rent er gewoon heen en rent er dan met een boog omheen....
miekelover schreef:mijn hond loopt ook nooit aan de lijn. behalve bij een drukke weg maar met uitlaten nooit ook met fietsen niet. ik heb haar als pup als los meegenomen.
ik heb ook wel een mot met mensen. want mijn hond rent altijd naar een andere hond toe in de verte. ze is erg onderdanig dus gaat gelijk op haar rug. de meeste mensen kennen mijn hond goed en vinden dat niet erg. maar een loopt een agressie hond bij een jack russel. die is mega vals en die zegt dat ik mijn hond moet aanlijnen. toen heb ik gezegt dat ze haar hond maar moet opvoeden die hoort niet vals te zijn. mijn hond rent er gewoon heen en rent er dan met een boog omheen
sommige mensen toch.
miekelover schreef:als er 1 hond luisterd is het mijn hond wel. als mijn hond gebeten wordt is het haar eigen schuld. ik kom die jack bijna nooit tegen. iedereen in de buurt vind die jack vals.
wat is er nou leuker dat je hond lekker kan rondlopen. er lopen maar zat valse honden rond aan de riem. vaak van die kleine hondjes. die hebben geen opvoeding gehad.
miekelover schreef:als er 1 hond luisterd is het mijn hond wel. als mijn hond gebeten wordt is het haar eigen schuld. ik kom die jack bijna nooit tegen. iedereen in de buurt vind die jack vals.
wat is er nou leuker dat je hond lekker kan rondlopen. er lopen maar zat valse honden rond aan de riem. vaak van die kleine hondjes. die hebben geen opvoeding gehad.
Judith_M schreef:Dat zijn inderdaad echt de meest irritante mensen.. "Mijn hond doet niets".
Als ik weet dat ik met een hond loop die niet met andere honden overweg kan (Gelukkig kan onze hond gewoon los en luisterd prima) zet ik die hond vast als we een andere hond tegenkomen. Komt die hond naar ons toe rennen, dan vraag ik of iemand die hond aan wil lijnen. Maar het standaardantwoord is dan "Hij doet niets hoor". NEE maar die van MIJ wel! Maar dan is er weer het standaardantwoord "Ach het gaat toch wel goed zo.." Terwijl jij dan je hond heel strak aan de lijn moet houden en staat te draaien..
Echt.. Dat zijn pas egoïtische mensen!
miekelover schreef:wat is er nou leuker dat je hond lekker kan rondlopen. er lopen maar zat valse honden rond aan de riem. vaak van die kleine hondjes. die hebben geen opvoeding gehad.
putzy schreef:gelukkig mag mijn hond loslopen in mijn buurt. hij ziet er gelukkig ook uit als een knuffel dus krijg tot nu toe voornamelijk positief commentaar. maar als men mij vraagt om de hond vast te doen dan doe ik hem aan de riem.
niet alle mensen zijn gediend van een hond die om aandacht schooiert. Vooral niet als hij formaatje shetlander heeft.
mijn mening is dat je respect moet hebben voor een ander zijn situatie ten opzichte van honden dan krijg je ook respect terug.
Girlgamer schreef:Egoistisch wil ik het niet noemen. Ze denken er gewoon niet aan dat de andere hond vals kan zijn naar andere honden.