Remember schreef:hestejente schreef:En dit is dus precies de reden dat ik RC-brokjes voer die dit soort ellende helpen voorkomen. Applaus voor de mensen die natuurlijk voeren maar mijn katten leven niet natuurlijk, het zijn binnenkatten en ze zijn allebei 'geholpen' en dus krijgen ze aangepast voer.
De brokken veroorzaken het probleem, daarom zitten er in de RC ook allerlei stoffen om de zuurgraad vd urine weer omhoog te helpen. Wel mooi dat RC ermee te koop loopt dat het blaas/nierproblemen helpt voorkomen/oplost, maar daarbij even vergeten te melden dat brokken hiervan meestal de oorzaak zijn
Het gaat mij erom dat de brokjes blaasgruis helpen voorkomen. Daarnaast blijven mijn katten op gewicht en lusten ze het allebei. Dat zijn mijn criteria. Mijn poes heeft al te veel meegemaakt om ook nog eens te gaan klooien met voer, weet je wel hoe lang ik heb gezocht voor ik iets vond dat ze langer dan 3 dagen lustte! En wat van wat betere kwalitiet is dan de Whiskas-brokjes. Ik vind het heel nobel dat je ons wil bekeren tot een andere manier van voeren alleen ben ik al overtuigd van de brokjes die ik voer, jammer voor jou.