heb je wel eens iets vermoord?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sonja_vR

Re: heb je wel eens iets vermoord?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 17:28

draumpje schreef:
erm ja...heb je even Knipoog
een muis overreden ,
een cavia uit zijn lijden verlost
een hermelijn overreden met de auto
en een aantal tienduizenden varkens laten hemelen voor de hamlappen en karbonaadjes

mmm, en als ik er even goed over na denk heb ik ook nog wel een 100 ratten op mijn naam staan (slangenvoer)
en een vogeltje of ...pfoe...best een aantal , maar dat was meer euthanasie ivm moordlustige katten de het niet helemaal snapten
(sja en de muggen laten we maar even buiten beschouwing )

Nicky__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 17:33

Muggen, vliegen, slakken, spinnen!
maar geen huisdieren ofzo

Nienke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 18:19

arme beesten, sommige verhalen zijn wel heel komisch opgeschreven Nagelbijten / Gniffelen

Heb zelf alleen muggen, dazen, horzels en van dat soort dieren vermoord, maar ver niet iets groterd dan dat.

Mijn vader had vroeger een parkietje (Pietje) die vloog altijd los door de kamer, op een dag plofte mijn vader op de bank neer en dacht dat hij op de afstandbediening geland was. Komt met 1 bil overeind en probeerd de afstandbediening te pakken. Naja je raad het al wel de afstandsbediening had ineens veertjes een pootjes...... Nagelbijten / Gniffelen
Arme Pietje was opslag dood, lijkt me heel erg om zo aan je eind te komen!

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 19:46

gollempje schreef:
Er is wel eens een reiger tegen m'n auto gevlogen op de snelweg, die deed het ook niet meer...

Gatsie zeg.. wat eng.

Aah vond het wel sneu zo je verhaal te lezen. Kreeg echt medelij met je.. Maarja je kan er toch niks aan doen.

marijkje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 19:50

Ik moest een zelf opgevoede kip slachten (was een opdracht van school) Maar liever zo dan dat de kip dood ging door het niet meer op zijn poten kunnen staan.. het was namelijk een slachtkip.
Ook een kalkoen moest ik uit zijn pijn helpen, die zat onder de maden en dat stonk best wel.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 19:50

whaha ik ben net zo'n moordenaar als draump!

ik heb met de vrachtwagen en met de auto verschillende fazanten, muizen, ratten, konijnen en duiven gemold.
duiven zijn gewoon te stom, die vliegen zelf voor je auto, en een keer heb ik er een uit de grille van de vrachtwagen moeten pulken, jak !

en ik heb paar duizend varkens gehemeld.. wellicht duizenden zelfs Tong uitsteken

najah het echte doodgaan gebeurt met het steken, dat zijn er dan wat minder, maar ik heb wel heel wta varkens bewusteloos gemaakt

zo ik ben een echte moordenaar ja ,,,
maar houd ook wel erg veel van speklappies

Nikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 19:57

Hahahaha, arme Harry. Huilen van het lachen Sorry maar hoe je het ook verteld..

Ik heb vast ook wel eens wat vermoord, maar zoals wespen en vliegen, sorry maar daar slaap ik niet slechter van.. Bloos Misselijk

Nicky__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 19:58

tanya89 schreef:
Uhmm wel eens vissen door de wc gespoeld Bloos
En ook gewoon muggen, vliegen enzo.

Mijn nicht heeft een keer haar hamster helemaal ingespoten met haarlak, ze wilde hem niet meer.... Arme beestje was gewoon zo stijf geworden dat ie niks meer kon Ach gut (was ze nog jong)

Haha, hoe komt ze erop Clown

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 20:07

Ik fietste vorig jaar een keer terug van school naar huis. Toen ik over een muisje heen fietste.. eerste beweegde ie nog wel wat, maar de volgende ochtend lag ie morsdood op het fietspad Ach gut
En mijn vader heeft een keer een Ree aangereden, en mijn moeder een kat.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 20:14

crossmonster schreef:
whaha ik ben net zo'n moordenaar als draump!

ik heb met de vrachtwagen en met de auto verschillende fazanten, muizen, ratten, konijnen en duiven gemold.
duiven zijn gewoon te stom, die vliegen zelf voor je auto, en een keer heb ik er een uit de grille van de vrachtwagen moeten pulken, jak !

en ik heb paar duizend varkens gehemeld.. wellicht duizenden zelfs Tong uitsteken

najah het echte doodgaan gebeurt met het steken, dat zijn er dan wat minder, maar ik heb wel heel wta varkens bewusteloos gemaakt

zo ik ben een echte moordenaar ja ,,,
maar houd ook wel erg veel van speklappies

lol, en dna ben ik nog wel vegetarisch Clown

maar cross, duiven zijn idd te dom...ik heb er zelfs wel eens 1 tegen mijn helm aan gehad Verward

_Marianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 20:16

Verschillende insecten.. zelfs een mier in de kerk Tong uitsteken

En vandaag nog een muis op m'n werk.. die zijn niet zo gewenst in n pannenkoekenfabriek..

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 20:19

ghehe jij bent dan ook lekker vreemd draump, maar da wist ik al Haha!

net rivella he haha

duiven zijn echt dom hoor, of traag of vaak slecht ziend, geen idee, maar heb veel duiven geraakt.
gelukkig nog nooit een kat !!!

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 20:20

Genoeg vliegen, muggen, wespen en spinnen vermoord Knipoog

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 20:20

Ja heb/maak duiven doodgemaakt,kippen,konijnen,muizen en ratten...

Roofvogels eten geen sla zoals sommige mensen graag zouden willen of denken.
Veel vinden het zielig.

En ja moet zeggen ik vind het ook niet leuk om te doen ofzo. Maarja roofvogels eten nou éénmaal vlees. Heb er geen moeite mee om een dier dood te maken en aan vogel te geven. Leuk vind ik het niet maar voel me er niet slecht om.

Wij mensen hebben de keuze om geen vlees te eten, roofvogels hebben die keuze niet.

En ja mensen vinden het zielig maar dan zeg ik altijd maar en waar komt jou stukkie vlees vandaan? Uit de winkel word er dan gezegt. Maar daar gaat ook nog een proces aan vooraf natuurlijk.. En wat denk je dat de carnivoren uit de dierentuin te eten krijgen? Precies vlees...

Wel jammer dat het ratje nu dood is, maar je deed het toch niet expres...

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 20:21

Ik heb een paar weken geleden een hert aangereden met 120kmpu...Mama-bambi was kennelijk suicidaal want sprong in het donker ineens voor mn auto.
Gevolg was een zéér kapotte auto en ook bambi-mama kan het niet meer navertellen.

Zqw39

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 20:26

Een vriendin van mij wou haar cavia laten zwemmen. Clown (ze was 4 ofzow)Dus pakte ze een afwasteiltje en deed er een dikke plens water in en zette vervolgens ook cavialief erin. Toen kwam de buurjongentje langs en gingen ze samen spelen. Pas na een paar uur dacht ze weer aan de arme cavia. Die toen al het loodje had gelelgd.

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 20:29

Ik heb vroeger de kanarie van mijn broer verdronken omdat het beestje hartstikke ziek was en toch dood zou gaan.
Mijn ouders moesten die avond weg en mijn moeder zei nog van "en je blijft van die vogel af hé ? "
Toen ze weg waren heb ik een kommetje water gepakt en het beestje onder water gehouden tot ie zijn laatste adem uitblies in mijn hand, en ik heb een partij staan te janken joh !!
Verder help ik wel eens vissen uit hun lijden, ik stop ze dan in een schaaltje water in de diepvries, schijnt pijnloos te zijn.

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 20:34

harry het gaat je goed Tong uitsteken

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 20:38

Zqw39 schreef:
Een vriendin van mij wou haar cavia laten zwemmen. Clown (ze was 4 ofzow)Dus pakte ze een afwasteiltje en deed er een dikke plens water in en zette vervolgens ook cavialief erin. Toen kwam de buurjongentje langs en gingen ze samen spelen. Pas na een paar uur dacht ze weer aan de arme cavia. Die toen al het loodje had gelelgd.

das ook lekker snugger Clown
ik moest aan de ene kant wel lachen toen ik dit las maar aan de andere kant wel weer heel zielig Nagelbijten / Gniffelen Verdrietig

Santosww

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 20:42

MiSs_vOsj schreef:
Veel.. heel veel vliegen/muggen en vroeger muizen.
Toen was ik nog heel klein, en het verhaal was dat ik een muis zag en toen ben ik erop gaan staan, en dan ook nog zeggen: vOlgende.. ( erg..)

Nagelbijten / Gniffelen Afgod ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 20:45

ik heb best wel wat moorden op mijn naam staan.. Scheve mond

ik heb wel eens een mus doodgetrapt omdat die door de katten aangevreten was en die speelden er vrolijk mee door, dus heb ik hem doodgemaakt en toen gingen de katten verder spelen Huilen van het lachen

ook een muisje die rattengif gegeten had en dus aan het sterven was, die heb ik toen met de schep vermoord Ja

en natuurlijk babymuisje's zonder mamma had ik toen aan de kippen gevoert, sommige leefden nog... maar de katten wouden ze niet en het waren echt nog kale plakkerige wormpje's! Huilen van het lachen

o, en ik ben wel eens over een kikker heen gefietst die heel mooi en groot was Bloos!
toen ik achterom keek wastie plat Bloos Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 21:01

A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-06-23 20:13, in het totaal 1 keer bewerkt

901823

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 21:05

Wat een leukerd van een ratje TS. Lovers

Meer dan muggen, zilvervisjes (soort insecten), mieren enz heb ik niet 'vermoord'.

Geak_Nena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 21:09

ik heb alleen mijn konijn de laatste klap moeten geven, ze renndde in het bos, En daarnaast staan de pony's Ze was wel een tam konijn he, ze was van mij. Ze was in de pony wei gegaan, en de pony's gingen rennen erover, heen en ze bloede helemaal en haar nek hing heel los zeg maar, en ze ademde wel nog. toen heb ik het moeten doen en heb haar in een doosje gedaan en begraven

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 21:16

oh ik heb er nog een

weer van mijn vader...

ja we hebben wat met hamsters (van mijn tante)
mijn tante had weer een nieuwe hamster. toen mijn vader de deur door ging ging de hamster mee, niet op tijd helaas. geplet tussen de deur Nagelbijten / Gniffelen