En ze heeft een klein uurtje geleden nog buiten gelopen, luid blaffend achter de paarden aan voor een meter of 3. Ik kon haar net niet tegenhouden maar het lijkt me niet dat ze nu bezig is.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) zal de bevalling niet lang opzich laten wachten.geluksvogel schreef:Fenna, hou nou eens op, je lijkt wel een stalker!![]()
Wij zijn net zo benieuwd als jullie. Indien de puppy´s er morgenochtend/middag nog niet zijn, dan bellen we de DA. Ik hoop dat ik vannnacht beneden kan slapen maar ik weet niet of dat mag omdat ik nog steeds ziek ben

(okee, ik geef toe, en lichtelijk irritant, niet doorvertellen hoor, dat ik dat gezegd heb.. shhttt..) 

afgezien van het feit dat ik niet zo'n fan ben van kruisingen, maar dit is letterlijk een 'ongelukje'.
tja en gelijk steriliseren, dat is ook niet altijd het beste hoor. Wij hebben onze teef laten steriliseren en we zijn er helemaal niet blij mee. We hebben ook een reu in huis, die heeft zijn balletjes nog. Je pakt een groot deel van de hond's identiteit af, als je zo'n ingreep laat doen. Zowel fysiek als mentaal. De onze is er niet gelukkiger op geworden.
) of zodat ze niet meer drachtig kan raken. Ze was kwijt, werd gedekt, ongelukje. Maar met een teefje in huis kun je er best op letten dat het niet nog eens gebeurd. Dan vind ik steriliseren eigenlijk onnodig.
We gaan er na dit eens goed overna denken 
Ze heeft een prachtige werpkist waar heel veel dekens in liggen en we hebben het al warmer gemaakt in huis.
) en beter 10 keer te vaak gebeld, dan 1 keer te weinig.