Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nadine0204 schreef:We gaan trouwens een beetje offtopic bedenk ik me nu
KsVrPy schreef:nadine0204 schreef:We gaan trouwens een beetje offtopic bedenk ik me nu
Das altijd in spinnentopics.
Die lopen altijd uit op HK topics.
x_Mliss schreef:Ik woon trouwens vlak bij een reptiele zoo waar der een keer spinnen ontsnapt waren gelukkig geen giftige maar konden we bijten.
Daalijk is het er zo 1
KsVrPy schreef:Maar nu ga ik lekker over spinnen dromen.
dondeyne schreef:Hoge snelheid?
dondeyne schreef:Iew die bij die klok is echt eng![]()
Zo'n spin van de openingsfoto zat ook een keer bij ons studentenhuis op de muur boven de trap.. Ik durfde niet naar boven toe want ik was bang dat ie naar beneden zou springen
x_Mliss schreef:Nou eerlijk gezegt lijkt dat me niet de spin op het eerste plaatje
Die ziet er dus ook heeel anders uit.
Als ik die tegen kom word ik gek.!
Alina schreef:
Die lijkt er wel op
SmeeJ schreef:Brr, wij hadden laatst ook zo'n vieze dikke spin in het kantoor zitten.
Ik had er een glas opgezet, maar moest hem blijven vasthouden want hij zat op de muur.
Begint dat beest opeens keihard te rennen, laat ik van schrik dat glas los'
Suuskipje schreef:ik heb ene hekel aan september en oktober.. in de poort hebben de kruisspinnen over de hele breedte webben gebouwd waar je s'ochtends dan infietstkruisspin op je schouder enzo.. blegh
verder hebben wij ook die grote dikke huisvriendne zoals jij x_Mliss, we hadden er 2 op de wc.. zit je lekekr je ding te doen daar kijk je naast je zit er zo'n griezel! bah..
wij hebben trouwens ook laminaat en daar hoor je ze gewoon op lopen tikketikketik..
Oeh nog een leuk evrhaal. paar jaar geledne bleef ene vriendin van me bij me slapen, zaten we om 3 uur s'nachts een film te kijken en zien we opeens vanachter de tv een spin omhoog kruipen, die was echt heul erg groot! wij gillen natuurlijk, papa zat beneden die gebeltPAP ER ZIT ME NOU TOCH EEN GROTE SPIN, KOM HEM VERMOORDEN
vriendin zat nog steeds hysterisch te gillen emt elk stapje wat spinlief zette..
we hebebn ons daarna kapot gelachen echt waar